دکمه اضافی گلکسی نوت 9

دکمه اضافی گلکسی نوت 9 می‌تواند اسکرین شات بگیرد

دکمه اضافی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) علاوه بر ثبت تصاویر، با توانایی اسکرین شات گرفتن به دست کاربران خواهد رسید.

مطابق با تصاویر گلکسی نوت 9 سامسونگ و شایعات پیرامون آن، سامسونگ قصد دارد یک کلید فیزیکی جدید را به این تلفن هوشمند اضافه کند. در ابتدا انتظار می‌رفت این کلید به عنوان شاتر عمل کند، اما حالا خبرگزاری کره‌ای “Herald” می‌گوید از این دکمه می‌توان برای گرفتن اسکرین شات استفاده کرد. تصور می‌‌کنید چنین چیزی تا چه اندازه کاربردی است؟

دکمه اضافی گلکسی نوت 9 قادر به ضبط فیلم‌ها است

سامسونگ اخیرا علامتی تجاری با عنوان “perfect capture technology” را ثبت کرده است که به نظر می‌رسد مشابه گوشی های سونی اکسپریا، یک دکمه شاتر باشد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، احتمالا این دکمه با دو بار لمس به عنوان میانبری برای دوربین عمل خواهد کرد. همچنین هنگام باز بودن اپلیکیشن دوربین، این دکمه به کاربران اجازه فوکوس مجدد روی سوژه‌ها و ثبت تصاویر را داده و حتی فیلم‌برداری را هم امکان‌پذیر می‌کند. به منظور افزایش کارایی نیز کاربران می‌توانند با فشردن آن اسکرین شات بگیرند.

در حال حاضر ما نمی‌دانیم این گزارش تا چه اندازه صحت دارد، اما با توجه به عرضه گلکسی S9 و تمرکز سامسونگ روی عکاسی، یک کلید اضافی برای ثبت تصاویر با توانایی اسکرین شات گرفتن با استقبال کاربران رو به رو خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. لابد 300 /400 دلارم هزینه اون یدونه دکمس که باید بدیم
    هی الکی یچی میسازن پول مفت میگیرن

  2. با این کار زیادی گوشیو شلوغ میکنن
    آدم بیشتر ترجیح میده از اپشنای رو صفحه استفاده کنه تا یه دکمه ی فیزیکی

  3. خسته نباشی همه میتونن اسکرین شات بگیرن با دکمه

  4. چه عالی دمشون گرم