گوشی موتو C2

گوشی موتو C2 احتمالا به همراه اندروید گو به دست کاربران می‌رسد

گوشی موتو C2 احتمالا به عنوان یک موبایل مبتنی بر اندروید Go به دست کاربران خواهد رسید. این خبر را یکی از منابع با انتشار چندین سند مختلف اعلام کرده است.

با اینکه هنوز نسل دوم گوشی های سری Moto C توسط موتورولا معرفی نشده است، اما ماه گذشته شاهد انتشار رندرهای گوشی موتو C2 و موتو C2 پلاس بودیم. حالا نیز منابع مختلف با انتشار اسنادی جدید می‌گویند گوشی موتو C2 به عنوان یک موبایل مبتنی بر اندروید Go به دست کاربران می‌رسد.

فعلا هیچ مدرک محکمی برای اثبات این ادعا وجود ندارد، ولی با تکیه بر اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال و تجهیز این گوشی به 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، بهره‌گیری از نسخه ویژه Go از اندروید اوریو دور از انتظار نخواهد بود.

تجهیز گوشی موتو C2 به باتری 2 هزار میلی‌آمپری

Moto C2 با شماره مدل XT1920 تولید شده و پیش از این تاییدیه‌های لازم را در اروپا و آسیا دریافت کرده است. به دنبال صدور گواهی FCC نیز کاربران می‌توانند در انتظار عرضه این تلفن هوشمند در بازار آمریکای شمالی باشند. صفحه نمایش 5 تا 5.2 اینچی موبایل جدید موتورولا درون دستگاهی با ابعاد 147.88 در 71.22 میلی‌متر جای خواهد گرفت. این اسناد همچنین ظرفیت باتری را بین 2 هزار و 2100 میلی‌آمپر ساعت نشان می‌دهند.

مطابق با رندرهایی که ماه گذشته منتشر شد، این گوشی موبایل با بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات، نمایشگری با حاشیه‌های ضخیم و فلش LED برای دوربین سلفی روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آدم یاد گوشیا قدیم میفته هی اصلا صفحه نداره بابا