سفارشی کردن صفحه گلکسی اس 9

روش سفارشی کردن صفحه گلکسی اس 9 را در این ویدیو تماشا کنید

سامسونگ با انتشار ویدیویی رسمی، نحوه سفارشی کردن صفحه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (+Smasung Galaxy S9 & Galaxy S9) را به تصویر کشیده است.

یکی از قابلیت‌های سیستم عامل اندروید، امکان سفارشی‌سازی صفحه نمایش است. ویدیویی که اخیرا سامسونگ منتشر کرده، نشان می‌دهد که چگونه کاربران می‌توانند محتوای نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را سفارشی کنند.

نخستین گام، همان‌طور که بسیاری از کاربران اندروید می‌دانند، لمس صفحه و نگه داشتن انگشت روی آن است تا گزینه‌های مختلفی نمایش داده شود. پس از انتخاب تم مورد نظر، به یاد داشته باشید گزینه “Apply” را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مواردی که کاربران قادر به سفارشی کردن آن هستند، اپلیکیشن ساعت است. بدین منظور، ابتدا وارد تنظیمات شده و سپس از بخش “Lock Screen and security”، گزینه “Clock and FaceWidgets” را انتخاب کنید. از این بخش می‌توانید بهترین شکلی را که برای اپلیکیشن ساعت مورد پسند شما است، انتخاب کنید. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند با لمس “Reminders”، لیست تازه‌ای را به بخش “Always-On Display” سنجاق کنند. در این حالت، به محض قفل شدن صفحه، لیست مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که لیست خرید خود را به این بخش اضافه کنید، دیگر هیچ عذری بابت عدم خرید یکی اقلام ضروری مورد قبل نخواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نحوه سفارشی کردن صفحه گلکسی اس 9 ، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم:

آموزش سفارشی کردن صفحه گلکسی اس 9