عرضه هواوی نوا 3

عرضه هواوی نوا 3 در ماه آینده با قدرت‌نمایی تراشه کایرین 710

به تازگی علاوه بر آشکار شدن موعد عرضه هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3)، اعلام شد که این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند از تراشه جدید کایرین 710 میزبانی خواهد کرد.

در کنار پرچمداران سری P و Mate هواوی، گوشی های سری «نوا» نیز با ظاهر زیبا و عملکرد قابل قبول خود، محبوبیت زیادی دارند و یکی از انتخاب‌های بلقوه‌ی مشتریان جوان، در بازار گوشی های میان رده محسوب می‌شوند. پیش‌تر یکی از اعضای نسل سوم این سری با نام نوا 3 ای (Nova 3e) وارد بازار شده بود و اکنون با انتشار خبر عرضه هواوی نوا 3 در ماه آینده میلادی، باید خود را برای آشنایی با عضو اصلی این خانواده آماده کنیم.

عرضه هواوی نوا 3

اما عرضه هواوی نوا 3 با اولین حضور تراشه کایرین 710 در یک گوشی هوشمند همراه خواهد بود. در حالی که طی روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر در دست تولید بودن دو چیپست قدرتمند جدید توسط هواوی با اسامی کایرین 980 و کایرین 1020 انتشار یافته بود، کایرین 710 را باید یک تراشه میان رده خواند که با اسنپدراگون 710 کوالکام رقابت خواهد کرد. این محصول کوالکام به تازگی معرفی شده است و تامین کننده‌ی قدرت گوشی هایی چون ویوو NEX A و شیائومی Mi 8 SE خواهد بود.

ظاهرا تولید کایرین 710 مبتنی بر فناوری ساخت 12 نانومتری بوده اما عملکرد پردازنده مرکزی آن، نزدیک به کایرین 960 و عملکرد پردازنده گرافیکی آن، در حد کایرین 970 تشبیه شده است.

با در نظر گرفتن مشخصات فنی نوا 2 اس، می‌توان انتظار عرضه هواوی نوا 3 با شمار زیادی امکانات مشتری‌پسند را داشت؛ به ویژه از حیث طراحی و کیفیت دوربین که همواره وجه تمایز مدل های مختلف سری نوا با سایر گوشی های هم رده بوده‌اند.

برخورداری نوا 3 از تکنولوژی گرافیکی GPU Turbo بسیار محتمل به نظر می‌رسد و رویت طراحی ناچ استایل در آن نیز دور از ذهن نیست. البته از آنجایی که بیشتر مشتریان این سری را بانوان تشکیل می‌دهند، نباید انتظار وجود نمایشگری با ابعاد بسیار بزرگ در این گوشی را داشت. هنوز اطلاعاتی در خصوص آپشن‌های رنگ قابل ارائه موجود نیست اما احتمالا عرضه هواوی نوا 3 در رنگ‌های متنوع، پاسخگوی تمام سلایق خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گوشی خوبیه
    امتحانشو خوب پس داده

  2. سری میت و پی بهتره

  3. من هیچوقت به کسی پیشنهاد خرید هوآوی نمیدادم ولی تازگیا واقعا داره خوب عمل مینه چه از لحاظ کیفی چه قیمتش واقعا عالیه

  4. این نوا عالیه حتما بهتون پیشنهادش میکنم

  5. گوشی بی کیفیتیه از نظر من

  6. توی ایرانم میاد؟؟؟