گوشی ناچ استایل شیائومی ردمی 6 پرو

گوشی ناچ استایل شیائومی ردمی 6 پرو با یک باتری شگفت انگیز معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) همراه با طراحی ناچاستایل، یک نمایشگر بزرگ و قیمت ارزان معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های این گوشی چینی بیشتر آشنا شوید.

مطابق انتظارها، گوشی شیائومی ردمی 6 پرو رسما معرفی شد. این دیوایس، یک گوشی ناچ استایل است که می‌تواند نخستین مدل در نوع خود در سری گوشی های Redmi این شرکت باشد. ردمی 6 پرو از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام قدرت می‌گیرد. یک نمایشگر 5.84 اینچی نیز با وضوح 2280×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است.

گوشی ناچ استایل شیائومی ردمی 6 پرو

شیائومی ردمی 6 پرو با سه پیکربندی مختلف شامل رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی، رم 4 +‌حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای 12 + 5 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (همراه HDR و حالت پرتره هوش مصنوعی) نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای گرفته است. ابعاد این گوشی چینی برابر با 149.33 در 71.68 در 8.75 میلی‌متر و وزن آن نیز 178 گرم است. رابط کاربری آن MIUI 9 بوده، یک باتری عظیم‌الجثه با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تامین انرژی آن را بر عهده داشته و یک اسکنر اثر انگشت پشتی نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

همراه با این ویژگی‌ها، گوشی شیائومی ردمی 6 پرو از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند، از قفل گشایی هوش مصنوعی توسط چهره (با استفاده از دوربین جلو) و یک دستیار مجازی نیز برخوردار است. این گوشی همچنین قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی، صورتی، آبی و قرمز به فروش برسد.

قیمت شیائومی ردمی 6 پرو

به عنوان قیمت، مدل پایه این گوشی با قیمت 153 دلار به عرضه درخواهد آمد. این درحالیست که برای خرید مدل مجهز به رم 4 + حافظه 32 گیگابایتی آن باید قیمت 185 دلار و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی آن نیز قیمت 200 دلار را بپردازید. هم اکنون پیش فروش این گوشی آغاز شده است و فروش آن نیز از روز آینده در چین شروع می‌شود. هنوز مشخص نیست چه زمانی شیائومی ردمی 6 پرو به خارج از بازار چین عرضه خواهد شد.