گلکسی نوت 9 سامسونگ

احتمال معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ در آینده نزدیک

گواهی FCC برای دستگاهی با شماره مدل SM-N960F که آن را به گلکسی نوت 9 سامسونگ نسبت می‌دهند، صادر شد. آیا در آینده نزدیک شاهد معرفی Samsung Galaxy Note 9 خواهیم بود؟

کمیسیون ارتباطات فدرال با صدور گواهی برای یکی از محصولات معرفی‌نشده شرکت سامسونگ با شماره مدل SM-N960F که احتمالا همان گلکسی نوت 9 سامسونگ است، توجه همگان را به خود جلب کرد. اسناد منتشرشده توسط این آژانس آمریکایی، از پشتیبانی SM-N960F از استایلوس خبر دارند و از آنجایی که سال گذشته گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950F تولید و عرضه شده بود، می‌توان گفت ما با پرچمدار جدید کره‌ای‌ها رو به رو هستیم.

متاسفانه FCC مشخصه‌های فنی این تلفن هوشمند را فاش نکرده و تنها از پشتیبانی دستگاه از وای فای، باندهای مختلف LTE و ان اف سی خبر می‌دهد. SM-N960F در واقع نسخه جهانی گلکسی نوت 9 است و نسخه مخصوص بازار آمریکا با شماره مدل SM-N960U به دست کاربران می‌رسد؛ مدلی که پیش‌تر نیز در بنچمار‌ک‌ها رویت شده بود. از طرفی، این کمیسیون آمریکایی دستگاه مورد نظر را آوریل دریافت کرده بود. با این تفاسیر احتمالا رندرهایی که اخیرا از گلکسی Note 9 منتشر شده‌اند، طراحی تقریبا نهایی را نشان می‌دهند.

علاوه بر مدل اصلی، FCC به SM-N960X و SM-N960F/DS نیز اشاره می‌کند که احتمالا مدل دوم، نسخه دو سیم کارت موبایل سامسونگ است. از آنجایی که گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950X عرضه شده بود هم احتمالا SM-N960X برای بازار آسیا در نظر گرفته شده باشد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ چه زمانی معرفی می‌شود؟

فعلا پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد، ولی مطابق با شایعات، سامسونگ احتمالا در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) از نسل جدید گوشی های سری گلکسی نوت رونمایی خواهد کرد. بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 845، باتری بزرگتر، دوربین بهتر و ارائه تجربه بهتر از کار کردن با قلم هوشمند S Pen از ویژگی‌های قابل توجه در مورد این اسمارت فون هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بالاخره تاریخو مشخص کنن بره بابا

  2. هر روز یه شایعه این سامسوونگ درست میکنه

  3. چرا الکی یه چیزیو نمیدونی حرف بی ربط میزنی؟
    حداقل دو تا مقایسه ویدیوییی ببین کار سختی نیس
    درسته سری اس تو طراحی بهتر عمل کرده ولی چه از لحاظ سخت افزاری چه ویژگی های دیگ نوت یه سر و گردن بالا تره

  4. سری اس بهتر از نوت عمل میکنه