هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو

گوشی گیمینگ هواوی امسال و گوشی منعطف آن‌ها سال آینده عرضه می‌شود

مدیرعامل هواوی عنوان کرده است که امسال گوشی گیمینگ هواوی و سال 2019 یک گوشی انعطاف پذیر از سوی آن‌ها عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ هواوی و یک گوشی انعطاف پذیر قرار است از سوی این شرکت چینی در طول امسال و سال آینده میلادی عرضه شود. به نظر می‌رسد آن‌ها خودشان را برای رقابت تنگاتنگ با سامسونگ آماده می‌کنند.

به دنبال نظرات Eric Xu مدیرعامل هواوی در ارتباط با دیوایس‌های 5G، به نظر می‌رسد سال 2019 آغاز کننده‌ی دوره‌ی شگفت انگیز هواوی است. اما حالا مشخص شده است که این فناوری جدید تنها یکی از اخبار جذابی است که در طول 12 ماه آینده از غول چینی می‌شنویم. هواوی طی ماه‌های آینده چندین پرده برداری مهم را در پیش دارد.

جزئیاتی از گوشی گیمینگ هواوی در دست نیست

اوایل ماه جاری هواوی از فناوری پردازشگر گرافیکی توربو جدید خود پرده برداری کرد که عملکرد گوشی های مختلف را در زمان اجرای بازی‌ها بهبود می‌بخشد. اما حالا رئیس این برند چینی عنوان کرده است که آن‌ها در حال کار بر روی توسعه یک گوشی گیمینگ جداگانه نیز هستند که می‌تواند با بهره گیری از بهینه سازی‌های نرم افزاری، گزینه‌ی جذابی برای گیمرها خواهد بود. در حالی که گفته شده گوشی گیمینگ هواوی در پایان سال 2018 معرفی می‌شود، اما هنوز هیچ جزئیاتی از آن اعلام نشده است.

این شرکت پیشتر تایید کرده بود که نخستین گوشی های مجهز به فناوری 5G آن‌ها قرار است در ماه ژوئن سال 2019 عرضه شوند، اما Xu حالا اشاره کرده است که این شرکت قصد دارد برای رقابت با سامسونگ، از یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر نیز پرده برداری کند. هرچند تا بدین لحظه هیچ جزئیاتی از این گوشی به دست نیامده است، اما با توجه به این که سامسونگ گوشی منعطف خودش را قرار است در ماه فوریه 2019 (بهمن یا اسفند ماه) معرفی کند، انتظار می‌رود هواوی نیز محصول مشابهش را با حداقل فاصله زمانی در معرض دید همگان قرار دهد. ما همچنین از مدیرعامل هواوی در ارتباط با گوشی هایی با طراحی ماژول پاپ آپ (نظیر دوربین پاپ آپ گوشی ویوو نکس) پرسیدیم، عنوان کرد که هرگز چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

علاوه بر این، شرکت هواوی خودش را آماده‌ی پرده برداری از گوشی های سری هواوی میت 20 خود در پاییز پیش رو می‌کند. این درحالیست که انتظار می‌رود گوشی های خانواده هواوی پی 30 نیز در اواسط سال 2019 معرفی شوند. با کنار هم قرار دادن تمامی این اطلاعات، به نظر می‌رسد هواوی روز به روز در حال نزدیک‌ شدن به دو برند سامسونگ و اپل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است.