گلکسی On6

سامسونگ از گلکسی On6 با نمایشگر 5.6 اینچی آمولد پرده برداشت

سامسونگ رسما گوشی گلکسی On6 را با نمایشگر 5.6 اینچی و 4 گیگابایت رم در هند معرفی کرد. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی و قیمت گلکسی On6 خواهیم داشت.

جدیدترین موبایل سامسونگ از سری Galaxy On که با نام گلکسی آن 6 شناخته می‌شود، در واقع همان گوشی گلکسی J6 است که با نامی جدید در بازار هند به فروش خواهد رسید.

همانند همزاد این گوشی، اینجا نیز از صفحه نمایش 5.6 اینچی آمولد با وضوح 720×1480 و نسبت 18.5:9، تراشه اگزینوس 7870 با پردازنده هشت هسته‌ای و 4 گیگابایت رم استفاده شده است. برای ثبت تصاویر، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در خدمت کاربران بوده و یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز قدرت‌بخش دستگاه است.

گلکسی On6

از دیگر مشخصات مهم Galaxy On6 می‌توان به اندروید 8.0 اوریو در کنار رابط کاربری Samsung Experience، اسکنر اثر انگشت پشتی، فناوری Face Recognition و همین‌طور حافظه 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی‌متری صدا و چیپ رادیو FM نیز سایر ویژگی‌های Galaxy On6 را تشکیل می‌دهند.

قیمت گلکسی On6

گلکسی On6 به صورت اختصاصی از طریق Flikpart و در دو رنگ مشکی و آبی به فروش می‌رسد. سامسونگ برای فروش اولیه این گوشی در تاریخ 5 جولای (14 تیر)، تخفیفی 15 دلاری در نظر گرفته و موبایل جدید خود را با قیمت 14 هزار و 490 روپیه (210 دلار) به فروش می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سامسونگ فقط سری اس نوت و ای خوبه

  2. ای هی سامسونگم دل خوشی داره ها کی دیگ سمت این میره الان دور دوره هوآویه

  3. آی من یکی دیگ دارم گوشیا سامسونگ رو باهم قاطی میکنم چخبره انقد شبیه به همن اخه