سامسونگ

با چهره احتمالی تبلت بعدی سامسونگ آشنا شوید

عکسی از گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4)، تبلت بعدی سامسونگ به بیرون درز کرده که تصویر جدیدی از این دستگاه در اذهان می‌سازد.

گفته می‌شود تبلت بعدی سامسونگ در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و حالا تصویری که گمان می‌رود رندر رسمی گلکسی تب اس 4 باشد، توسط یک منبع ناشناس به دست‌اندرکاران وب‌سایت Android Headlines رسیده است.

زبان طراحی تبلت بعدی سامسونگ

تبلت بعدی سامسونگ

چیزی که بیشتر در این تصویر جلب توجه می‌کند، افزایش سایز نمایشگر دستگاه نسبت به نسل‌های پیشین و عدم وجود دکمه هوم در پنل جلویی آن است. کاهش حاشیه اطراف صفحه نمایش، فضای بیشتری را برای تعبیه پنل گلکسی تب اس 4 مهیا کرده است و احتمالا همین امر موجب خواهد شد که تبلت بعدی سامسونگ برخلاف گلکسی تب اس 3، دارای نسبت تصویر 4 به 3 نباشد. فقدان دکمه هوم نیز، احتمال تجهیز این تبلت به سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر را تقویت می‌کند.

همچنین دیگر اثری از لوگوی سامسونگ در حاشیه فوقانی صفحه نمایش دیده نمی‌شود،؛ تغییری که احتمالا با هدف اختصاص دادن این فضا به اسکنر عنبیه چشم در طراحی گلکسی تب اس 4 اعمال شده است. البته با نگاه به این تصویر نمی‌توان از وجود اسکنر عنبیه در دستگاه اطمینان حاصل کرد.

طراحی پنل پشتی این تبلت جدید اما، تقریبا مشابه نسل پیشین و برخوردار از دوربین منفرد است. به نظر می‌رسد در پنل پشتی دستگاه تنها تفاوت قابل ملاحظه نسبت به تب اس 3، تغییر مکان حک لوگوی سامسونگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تبلت دیگ خیلی خز شد الان دیگ هرکی میبینی الکی یدونه دستشه والا گوشی یا لپ الپ خیلی بهتر از تبلته