تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 در تابستان پیش رو معرفی می‌شود

یک گزارش جدید ادعا می‌کند تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4) همراه با گوشی گلکسی نوت 9 و ساعت گیر اس 4 در تابستان پیش رو معرفی خواهد شد.

پیرو شایعات بی‌شماری که در ارتباط با تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 به انتشار رسیده، SamMobile نزدیک به شرکت سامسونگ به تازگی جزئیات جدیدی از رنگبندی و زمان عرضه‌ی این تبلت را به انتشار رسانده است. به نقل از این سایت، تبلت پرچمدار سامسونگ قرار است همراه با گلکسی تب 10.1 2018 معرفی شود.

به نقل از این سایت، تبلت گلکسی تب S4 در دو رنگ مشکی و خاکستری به فروش خواهد رسید، در حالی که تبلت اقتصادی Galaxy Tab A 10.1 2018 در سه نسخه‌ی مختلف به فروش می‌رسد. علاوه بر این، هر دو تبلت انتظار می‌رود در مدل‌های وای فای و وای فای + LTE به عرضه برسند. اما زمانی که به مشخصات فنی این دو تبلت می‌نگریم، تفاوت‌ها بسیار است. به طور مثال مدل تب اس 4 از یک نمایشگر بزرگ‌تر با فریم باریک‌تر و یک اسکنر عنبیه چشم جدید بهره می‌برد. از نظر قدرت نیز تراشه اسنپدراگون 835 سال گذشته همراه 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در زیر قاب آن جای گرفته‌اند. در راس بخش نرم افزاری تبلت نیز اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری سفارشی Samsung Experience 9.5 را می‌توانیم ببینیم. در آن سمت، تبلت تب ای 10.1 2018 از یک نمایشگر 10.1 اینچی (همانطور که از نام دیوایس پیداست) بهره می‌برد و یک تراشه کم قدرت‌تر نیز در زیر قاب آن به فعالیت خواهد پرداخت. به احتمال خیلی زیاد اسکنر عنبیه چشم را نیز نمی‌توانیم در این مدل بیابیم.

زمان معرفی تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

هنوز زمان دقیق معرفی این دو تبلت جدید سامسونگ اعلام نشده است، اما گفته می‌شود آن‌ها یا اواخر ماه جولای (مرداد) معرفی خواهند شد، یا می‌توانیم در آگوست (شهریور ماه) با آن‌ها ملاقات کنیم. اگر این گزارش صحت داشته باشد، غول کره‌ای می‌تواند تصمیم گرفته باشد تا تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 را همراه با فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 و نسل جدید ساعت های هوشمند خود، گیر اس 4 طی یک رویداد خبری ویژه در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد ماه) در شهر نیویورک معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از همون اولشم از تبلت خوشم نیومد خیلی بی کاربرده
    فقط برای بچه ها خوبه