رنگ بندی گلکسی نوت 9

رنگ بندی گلکسی نوت 9 شامل رنگ جدید زرد نمی‌شود

یک وب‌سایت هلندی با تکیه بر شماره‌های مدل مربوط به قلم هوشمند اس پن، رنگ بندی گلکسی نوت 9 را مشخص کرد. به نظر می‌رسد کاربران نباید منتظر عرضه Samsung Galaxy Note 9 با رنگ زرد باشند.

چند هفته پیش بود که یکی از منابع در گزارشی تازه از برنامه‌های اولیه سامسونگ برای عرضه گلکسی نوت 9 در پنج رنگ مختلف خبر داد و مدعی شد اعضای داخلی شرکت، در رابطه با دو مورد از این رنگ‌ها به نتیجه نرسیده‌اند. حالا، به لطف شماره‌های مدل قلم جدید S Pen که توسط “GalaxyClub” حاصل شده‌اند، لیست کامل رنگ های گلکسی نوت 9 مشخص شده است.

در حالت کلی، زمانی که در مورد خود S Pen صحبت می‌کنیم، این قلم با شماره مدل EJ-PN960 شناخته می‌شود؛ ولی این کد با کاراکترهای بیشتری همراه شده است که سامسونگ هرکدام از آنها را برای موردی خاص در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، PN960BBEGWW یکی از کدهای کشف‌شده است که عرضه قلم هوشمند اس پن برای مدل مشکی گلکسی نوت 9 را تایید می‌کند. علاوه بر این‌ها، BJEGWW هم اینجا لیست شده است که عرضه نسخه خاکستری‌رنگ را تایید می‌کند. همانند نسخه‌های قبلی این پرچمدار، BVEGWW به معنی عرضه مدل بنفش‌رنگ نوت 9 خواهد بود. به نظر می‌رسد مسئله مربوط به دو رنگ دیگری که مدیران در مورد آنها به نتیجه نرسیده بودند نیز حل شده است و با تکیه بر شماره‌های مدل PN960BLEGWW و PN960BAEGWW کاربران باید خود را برای دو رنگ دیگر آبی و قهوه‌ای آماده کنند.

رنگ بندی گلکسی نوت 9

مورد جالب، عدم اشاره این وب‌سایت به رنگ زرد گلکسی نوت 9 است. در تیزر اخیر سامسونگ که زمان معرفی این گوشی را نشان می‌داد، قلم هوشمند S Pen در رنگ زرد به نمایش درآمد و سبب شد برخی افراد در رابطه با احتمال عرضه مدل زرد این پرچمدار سخن بگویند. هرچند در این ویدیوی تبلیغاتی، نوک قابل کلیک این قلم به رنگ بنفش است که این تضاد، به نوعی از عرضه نوت 9 با رنگ‌های متضاد و جدید خبر می‌دهد.

شاید این اطلاعات فعلا حدس و گمان باشند، ولی فعلا یک ماه با زمان معرفی این موبایل جدید فاصله داریم و ممکن است منابع مختلف، رنگ بندی گلکسی نوت 9 را پیش از معرفی رسمی تایید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. فقط رنگ مشکیش قابل خریدنه

  2. اوققق این سلیقه سامسونگ چقدر بدهههخهه

  3. رنگاش چه مسخره س

  4. اه اه اه اه چه رنگ بدییییی
    فازش چی بوده
    واقعا چه هدفی داشته از این رنگ زرد؟