گوشی Huawei Nova 3

گوشی Huawei Nova 3 در تیزری جدید رخ نشان داد

طراحی گوشی Huawei Nova 3 در یک تیزر جدید نمایش داده شد. تصویر منتشرشده، وجود چهار دوربین و نمایشگر کم‌حاشیه در هواوی نوا 3 را تایید می‌کند.

در گذشته، هواوی با انتشار یک عکس از قاب پشتی گوشی Huawei Nova 3 ، وجود آن را تایید کرده بود. حالا نیز عکسی تازه منتشر شده است که ضمن اشاره به دوربین 24 مگاپیکسلی، طراحی بخش جلویی را نشان می‌دهد.

گوشی Huawei Nova 3

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سازندگان از نمایشگری با بریدگی بالای صفحه استفاده کرده‌اند و بر خلاف نوا 3e، ناچ در این موبایل میزبان دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی است. تیزر هواوی نوا 3 همچنین وجود دو رنگ آبی و طلایی را تایید می‌کند؛ موضوعی که قطعا با استقبال علاقه‌مندان رو به رو خواهد شد.

27 تیر؛ زمان معرفی گوشی Huawei Nova 3

اگرچه این تصویر فاقد اطلاعات مربوط به مشخصات فنی است، اما به لطف آژانس چینی تنا می‌توانیم 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی و نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح 1080×2340 را برای آن پیش‌بینی کنیم. هواوی نوا 3 از یک باتری 3650 میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد و دوربین‌های پشتی 16+24 مگاپیکسلی و سلفی 24+2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر در خدمت کاربران خواهند بود. موبایل جدید هواوی در تاریخ 18 جولای (27 تیر) رونمایی خواهد شد.

گوشی Huawei Nova 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. رنگ زرد هم باشه این خوبه نه مال سامسونگ

  2. چ رنگای خوبی داره

  3. نمایشگرش اولده تو هی خوندییی

  4. با ابلفضل دوربینو ببیننننننن

  5. واقعا چرا این هوآوی با این همه دم و دستگاهی که داده با این حجم از فروش و استقبال چرا همچنان داره اینجور نمایشگرهایی میزنه
    دیگ وقتشه oled بزنه