گوشی هواوی آنر نوت 10

نخستین پوستر تبلیغاتی گوشی هواوی آنر نوت 10 منتشر شد

نخستین پوستر تبلیغاتی گوشی هواوی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) به انتشار رسید. این گوشی چینی از طراحی تمام صفحه با ظاهری مدرن و مشخصات فنی بالارده برخوردار است.

چندی پیش جورج ژائو،‌ مدیرعامل آنر تایید کرده بود که گوشی آینده آن‌ها آنر Note 10 نام خواهد داشت و از دو سال پیش در حال کار بر روی توسعه آن است. حالا این شرکت تیزری از گوشی مذکور را در شبکه اجتماعی ویبو به انتشار رسانده است. در حالی که پوستر تبلیغاتی محل برگزاری رویداد معرفی گوشی آنر نوت 10 را پکن چین اعلام کرده است، اما هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ و زمان برگزاری آن منتشر نشده است. هواوی آنر Note 10 یک گوشی پرچمدار همراه با فناوری‌های جدید شرکت آنر خواهد بود.

نوشته‌هایی که بر روی پوستر قابل رویت هستند نشان دهنده‌ی پایان یافتن سری نوت 9 و جایگزینی آن‌ها با نوت 10 است. تصاویر به انتشار یافته از این گوشی که پیشتر منتشر شده بود خبر از طراحی پریمیوم و بالارده با یک پنل شیشه‌ای خمیده در دو سمت می‌داد. در اینجا احتمال این که قاب پشتی گوشی سرامیکی باشد نیز وجود دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد یک فریم فلزی نیز در اطراف قاب گوشی جای گرفته باشد.

گوشی هواوی آنر نوت 10

بر روی قاب پشتی، این دیوایس از دوربین دوگانه که به شکل عمودی در وسط قاب قرار گرفته برخوردار است که یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر ماژول دوربین جای گرفته است.

انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر 6.9 اینچی سوپر آمولد تمام صفحه همراه با قسمت ناچ در بالای خود که در گوشی های پرچمدار سال اخیر شاهد آن هستیم، مجهز شده باشد. با این حال قسمت ناچ را نمی‌توان در پوستر تبلیغاتی هواوی آنر نوت 10 دید. در زیر قاب نیز انتظار می‌رود این دیوایس از تراشه کایرین 970 و یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرت بگیرد. علاوه بر این، شاهد حضور فناوری GPU Turbo هواوی نیز خواهیم بود که عملکرد پردازشگر گرافیکی را تا 60 درصد ارتقا می‌بخشد.

در حالی که هنوز سازنده زمان رونمایی رسمی از گوشی Honor Note 10‌ را تایید نکرده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا آنر می‌خواهد از فبلت خود همزمان با گوشی گلکسی نوت 9 پرده برداری کند. اگر این گزارش درست باشد می‌توانیم اوایل یا اواخر مرداد ماه شاهد رونمایی از آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این نوت نه ساموسنگه پوسترش

  2. انصافا نظیرش هیجا پیدا نمیشه هوآوی بهترینه

  3. اینم دیگ زده تو کار نوت با یه پیشوند اضافه