نوکیا X5

رونمایی از گوشی نوکیا X5 به دلیل مشکلی نامشخص به تعویق افتاد!

در حالی که قرار بود کمپانی اچ ام دی گلوبال امروز از گوشی نوکیا X5 رونمایی کند، برگزاری این مراسم به دلیل آنچه که بروز مشکل در محل کنفرانس عنوان شده است کنسل شد.

پیش‌تر برای معرفی رسمی نوکیا X5 در روز جاری و ساعت 8 غروب به وقت پکن برنامه‌ریزی صورت گرفته بود؛ اما ناگهان در فاصله چند ساعت مانده به برگزاری مراسم رونمایی، کمپانی فنلاندی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ویبو» از به تعویق افتادن این رویداد خبر داد. مشخص نیست که دقیقا چه مشکلی در محل کنفرانس رخ داده که پیامد آن، لغو این رویداد از پیش برنامه‌ریزی شده بوده است. انتظار می‌رود اچ ام دی گلوبال با انتشار بیانیه‌ای در روزهای آتی، تاریخ جدید برگزاری مراسم را اعلام کند.

نسخه جهانی نوکیا X5 ، نام نوکیا 5.1 پلاس را به خود خواهد گرفت

اما همان‌طور که نوکیا ایکس 6 در خارج از کشور چین با نام نوکیا 6.1 پلاس در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، احتمالا همین سناریو برای نوکیا ایکس 5 نیز تکرار می‌شود و نسخه جهانی آن در آینده نزدیک با نام نوکیا 5.1 پلاس به خریداران عرضه خواهد شد.

گمانه‌زنی‌ها از وجود نمایشگر ناچ 5.86 اینچی با تکنولوژی IPS LCD و نسبت تصویر 19 به 9 در این محصول جدید حکایت دارند. انتظار می‌رود تراشه هلیو پی 60 با همراهی حداکثر 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، وظیفه مدیریت اطلاعات را در نوکیا X5 برعهده داشته باشد. ضمن اینکه آپشن استفاده از کارت حافظه نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران خواهد بود.

نوکیا X5

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، دوربین دوگانه 5+13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و تک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی؛ سایر ویژگی‌های منتسب به این گوشی میان رده محسوب می‌شوند. همچنین پوستری که صبح امروز به بیرون درز پیدا کرده بود، به قیمت 120 دلاری نوکیا X5 اشاره داشت. البته به نظر می‌رسد این قیمت متعلق به مدل پایه دستگاه باشد که دارای 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی خواهد بود. برای مدل 64 گیگابایتی این محصول، قیمتی معادل 150 دلار پیش‌بینی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کلا کسی همچین مشتاق نیست برای گوشیای نوکیا .الان همه فقط روی هوآوی و سامسونگ فوکاس کردن