هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ

هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ تابستان امسال از راه می‌رسد

زمان عرضه هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ در خلال گفتگویی در توییچ مشخص شد. محصول جدید Magic Leap قرار است به تراشه پرقدرت انویدیا Tegra X2 مجهز شود.

مجیک لیپ حالا اطلاعات ملموس‌تری را از عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود در اختیار کاربران قرار داده است. در خلال یک چت در توییچ، این کمپانی نشان داد که نسخه “Creator Edition” از هدست “One”، اواخر تابستان امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین به لطف تجهیز این گجت پوشیدنی به سیستم روی چیپ Tegra X2 شرکت انویدیا -که علاوه بر توانایی بالا، مصرف برق پایینی دارد- هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ قدرت پردازشی بالایی خواهد داشت.

مدیران اطلاعات مربوط به میزان شارژردهی و طول عمر تقریبی باتری را مشخص نکرده و در عوض، اذعان داشتند که این موضوع به توسعه‌دهندگان بستگی دارد که عناوین آنها تا چه اندازه سنگین باشد. برای درک بهتر، می‌توان گفت روی کنسول نینتندو سوئیچ، یک بازی معمایی ساده برق بسیار کمتری را در مقایسه با یک بازی مهیج اکشن مصرف می‌کند. فناوری مجیک لیپ می‌تواند از ردیابی ژست‌های دست، ردیابی چشم و یک کنترلر فیزیکی استفاده کند؛ در نتیجه، متغیرهای بسیاری دخیل هستند.

قیمت احتمالی هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ

در حال حاضر، بسیاری از اطلاعات مربوط به این هدست همچون قیمت نهایی در هاله‌ای از ابهام هستند. پیش‌تر نگرانی‌هایی در مورد قیمت حداقل هزار دلاری هدست مجیک لیپ وجود داشت، ولی این مبلغ لزوما پولی نیست که شما پرداخت خواهید کرد. با این وجود، یقینا این هدست حتی برای متقاضیان اولیه ارزان نخواهد بود چرا که ما با محصولی پریمیوم رو به رو هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شرکت خوبیه یک شرکت اینده دار به نظر میرسه.

  2. بی صبرانه منتظر ورودش هستم

  3. چقدر زشته عینکه

  4. من از بی پولی میخام کونسولمو بفروشم
    بعد اینا از چه چیزایی استفاده میکنن
    چرا توی ایران اومدم دنیااااا