نسل جدید فناوری Super Charge

سرعت نسل جدید فناوری Super Charge هواوی به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد

نسل جدید فناوری Super Charge هواوی با افزایش تقریبا دوبرابری سرعت نسبت به نسل قبلی، موبایل شما را ظرف 30 دقیقه تا 90 درصد شارژ می‌کند. اما از این فناوری در کدام گوشی ها استفاده خواهد شد؟

این روزها اغلب تلفن های هوشمند همراه با تکنولوژی شارژ سریع در اختیار کاربران قرار می‌گیرند تا از شارژ دستگاه در کمترین زمان ممکن اطمینان حاصل شود. در حال حاضر، چندین نمونه از این فناوری وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به Qualcomm Quick Charge و OnePlus Dash Charge اشاره کرد. حالا نیز اطلاعاتی تازه از نسل جدید فناوری Super Charge هواوی منتشر شده است که آن را جلوتر از رقبا قرار می‌دهد.

مطابق با جدیدترین گزارش‌ها، آداپتور برق جدید هواوی با شماره مدل HW-100400C00 گواهی 3C را دریافت کرده است. این آداپتور که “Yada Electronics” مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد، با خروجی 10 ولت / 4 آمپر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این یعنی حداکثر قدرت شارژ آداپتور جدید هواوی، 40 وات خواهد بود که این میزان در مقایسه با شارژرهای 22 وات برای سری هواوی P20 به مراتب بالاتر است.

نسل جدید فناوری Super Charge

سال 2016، چینی‌های گوشی هوشمند آنر مجیک را با پشتیبانی از شارژ سریع 5 ولت / 8 آمپر معرفی کردند؛ محصولی که کاربران را قادر می‌ساخت موبایل خود را ظرف تنها 45 دقیقه شارژ کنند. این در حالی‌ست که نسل جدید فناوری Super Charge هواوی، موبایل را ظرف 30 دقیقه تا 90 درصد شارژ خواهد کرد. در مقایسه، به کمک نسخه 3.0 فناوری Quick Charge شرکت کوالکام، 30 دقیقه طول می‌کشد تا بتوان موبایل را تا 50 درصد شارژ کرد. در سوی دیگر، فناوری Dash Charge وان پلاس نیز در مدت 30 دقیقه، باتری را تا 60 درصد شارژ می‌کند.

اگرچه هنوز نام محصولاتی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند اعلام نشده است، ولی پیش‌بینی می‌کنیم گوشی های سری میت 20 نخستین نامزدها برای این تکنولوژی جدید باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خوب پس هنوز شارژر اوپو اول هست چون 5 ولت 10 امپر هست مجموع میشه 50 وات توی 35 مین میشه 100% ولی هواوی توی 30 مین میشه 90% 10 ولت 4 امپر مجموع 40 وات پس از شارژر اوپو هنوز عقب تر هست توی شارژ کردن

  2. این 10 ولت 4 امپر هست گوشی اوپو 5 ولت 10امپر هست که قوی تر از اینه

  3. اقا شارژر گوشی oppo find x لامبورگینی از این قوی تره اون 5ولت 10 امپر هست از این زود تر شارژ میکنه اسمی ازش نبردید توی متن اول شارژر فست اوپو که 5 ولت 10 امپر هست بعد این شارژر

  4. این لامصب چقدر خوب پیشرفت کرد