تاریخ معرفی هواوی آنر 9 ایکس

تاریخ معرفی هواوی آنر 9 ایکس مشخص شد

تاریخ معرفی هواوی آنر 9 ایکس (Huawei Honor 9X) به عنوان میان‌رده قدرتمند جدید این شرکت اعلام شد. در ادامه از زمان رونمایی گوشی هواوی آنر 9X اطلاع پیدا کرده و با برخی ویژگی‌های این گوشی آشنا خواهیم شد.

شرکت آنر دعوت‌نامه‌ای را به منظور برگزاری یک رویداد در هند در تاریخ بیست و چهارم جولای (دوم مرداد) برای رسانه‌های خبری ارسال کرد. بر اساس اخبار اخیر، گوشی هوشمندی که قرار است در این رویداد معرفی شود، نسخه‌ای از هواوی آنر 9 آی است.

این گوشی در بازارهای کشور هند به احتمال زیاد هواوی آنر 9 ایکس خطاب شده و به جز تغییر نام، تفاوت دیگری با آنر 9 آی نخواهد داشت. پس در تاریخ معرفی هواوی آنر 9 ایکس با یک گوشی مجهز به نمایشگر 5.84 اینچی از نوع ال سی دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس رو به رو خواهیم شد که یک بریدگی در بالای آن وجود دارد. تراشه کایرین 659 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی محسوب می‌شوند.

تاریخ معرفی هواوی آنر 9 ایکس

دوربین دوگانه گوشی متشکل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است و سنسور دوم برای ایجاد افکت عمق میدان به منظور عکاسی پرتره کاربرد دارد. دوربین سلفی گوشی 16 مگاپیکسلی است، به همین دلیل از هواوی آنر 9 ایکس (آنر 9 آی) باید به عنوان یک گوشی مناسب برای طرفداران سلفی یاد کرد. باتری دستگاه 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و به صورت پیش‌فرض، همراه با سیستم عامل EMUI 8.0 (مبتنی بر اندروید 8.0 اوریو) عرضه خواهد شد.

هواوی آنر 9 ایکس

قیمت گوشی در بازارهای چین برابر 218 دلار است، اما انتظار داریم در بازارهای کشور هند با افزایش قیمت مواجه شود.