رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0

رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0 (2018) منتشر شد

رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0 (2018) پیش از رونمایی رسمی این گوشی منتشر شدند. بر اساس این رندرها، تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2018 محصولی متفاوت بوده و دارای ظاهر زیبایی خواهد بود.

سامسونگ عزم خود را برای از میان برداشتن کلید فیزیکی هوم در تمامی گجت‌هایش جزم کرده است، به طوری که حتی در رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0 به عنوان یک محصول دارای حاشیه‌های قابل توجه در اطراف نمایشگرش نیز این کلید وجود ندارد. تبلت گلکسی تب اس 4 و گوشی قدرت گرفته از اندروید گو آتی سامسونگ نیز فاقد این دکمه خواهند بود، هر چند در آن دو نیز از نمایشگر Infinity Display استفاده نمی‌شود.

رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0

رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0

البته استفاده از کلیدهای ناوبری مجازی سال‌ها است در تبلت‌ها متداول شده است، اما سامسونگ در تبلت‌های خود نیز کلید فیزیکی هوم را به کار می‌بست. شاید در نظر اول، حذف این کلید به خاطر بهبود طراحی بدون حاشیه تبلت تلقی شود، اما با توجه به رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0 خبری از طراحی بدون حاشیه در این محصول نخواهد بود.

با این حال، ظاهر جانشین گلکسی تب ای 8.0 2017 با تغییراتی مواجه شده است. اگرچه حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش مدل 2018 قابل توجه محسوب می‌شود، اما در مقایسه با مدل قبلی کاهش داشته است. استفاده از شیشه‌های 2.5D سبب می‌شود ظاهر این تبلت کمی لوکس‌تر به نظر برسد. با کمی دقت در رندرهای تبلت گلکسی تب ای 8.0 می‌توان انحنای کمی را در دو طرف بدنه آن مشاهده کرد که بیش از پیش به زیبا شدن ظاهر تبلت کمک می‌کند.

بر روی لاک اسکرین تبلت گلکسی تب ای 8.0 تاریخ نهم آگوست (هجدهم مرداد) دیده می‌شود که ممکن است به تاریخ رونمایی آن اشاره داشته باشد، اما بعید می‌دانیم سامسونگ بخواهد همراه با گلکسی نوت 9، یک تبلت میان‌رده را نیز به طور همزمان معرفی کند. مدل سال گذاشته در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) عرضه شد، به همین دلیل انتظار داریم گلکسی تب ای 8.0 2018 نیز حدود دو ماه دیگر رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هیچی دیگ تب اس 4 نمیشه هم سخت افزار هم مانیتور هم طراحیش عالیه و منحصر به فرده

  2. اصلا بدرد نمیخوره

  3. اینا میگن سرعت عملشون از از تب اس بهتره
    درسته؟؟