آنر نوت 10 هواوی

افشای مشخصات کامل آنر نوت 10 هواوی پیش از معرفی رسمی

مشخصات فنی کامل آنر نوت 10 هواوی (Huawei Honor Note 10) پیش از معرفی رسمی، از طریق TENAA لو رفت. کاربران باید خود را برای یک فبلت 6.95 اینچی و البته قدرتمند آماده کنند.

بعد از معرفی چندین گوشی قدرتمند، حالا هواوی خود را برای معرفی یک پرچمدار رده بالای دیگر آماده کرده و این‌بار قصد دارد آنر نوت 10 را با نمایشگری بزرگ عرضه کند. اگرچه طی چند روز اخیر، بسیاری از مشخصه‌های فنی این تلفن هوشمند از طریق منابع مختلف لو رفت، اما حالا نوبت به آژانس چینی تنا رسیده است تا بسیاری از این موارد را تایید یا رد کند.

مشخصات فنی آنر نوت 10 هواوی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، سازندگان از صفحه نمایشی 6.95 اینچی با وضوح 1080×2220 و نسبت 18.5:9 برای این فبلت استفاده کرده‌اند که سبب شده اندازه دستگاه به 177 در 85 در 7.65 میلی‌متر و وزن آن به 220 گرم برسد. زیر قاب، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 2.4 گیگاهرتزی مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد که به نظر می‌رسد بخشی از تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970 باشد. آنر نوت 10 در چندین نسخه مختلف با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64، 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

برای ثبت تصاویر، دوربینی دوگانه با دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود و سلفی‌بازان هم از دوربینی 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد. این در حالی‌ست که پیش‌تر، منابع مختلف از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خبر داده بودند. همچنین بر خلاف گزارش‌های قبلی مبنی بر به‌کارگیری باتری غول‌پیکر 6 هزار میلی‌آمپری، یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش گوشی جدید آنر خواهد بود. اندروید 8.1 اوریو و آخرین نسخه از رابط کاربری EMUI هم سیستم نرم افزاری را تشکیل خواهند داد.

آنر نوت 10 هواوی در تاریخ 31 جولای (9 مرداد) به صورت رسمی معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خودشونو مسخره کردن واقعا
    حیف نباشه پول بدی برای همچین گوشی اخه

  2. اصلا گوشی باید اندازش یه سری استانداردای خاص داشته باشه برای کار کردن باهاش تو هر شرایطی نه که بیش از حد بزرگ باشه نشه هی یدونه سلفی درست حسالی گرفت از بس گندس

  3. از همین جا اعلام میکنم دوره ای پاره اجر گرفتن دستمون شروع شد!!!
    اخه 7 اینچ صفحه؟!!!