نام شیائومی می مکس 3 پرو در وب‌سایت کوالکام رویت شد

با رویت نام گوشی شیائومی می مکس 3 پرو (Xiaomi Mi Max 3 Pro) در وب‌سایت کمپانی کوالکام، احتمال رونمایی از آن در آینده نزدیک قوت گرفت.

به تازگی کوالکام، با قرار دادن نام شیائومی می مکس 3 پرو در بین گوشی های بهره‌مند از تراشه اسنپدراگون 710، مدرکی محکم دال بر وجود خارجی چنین محصولی ارائه داده است. هفته گذشته شیائومی از گوشی هوشمند می مکس 3 (با تراشه اسنپدراگون 636) رونمایی کرده بود و حالا با این افشاگری تازه، می‌توان انتظار معرفی رسمی نسخه پرو در روزها یا هفته‌های آتی را داشت.

شیائومی می مکس 3 پرو

مشخصات احتمال شیائومی می مکس 3 پرو

در وب‌سایت کوالکام اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات فنی دستگاه دیده نمی‌شود، اما احتمال تشابه بسیاری از ویژگی‌های آن با می مکس 3 دور از ذهن نیست؛ از جمله صفحه نمایش 6.9 اینچی IPS LCD با وضوح 2160 در 1080 پیکسل، دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی.

البته در حال حاضر می مکس 3 تنها در کشور چین قابل خریداری است و هنوز کمپانی سازنده از قصد خود برای عرضه‌ی آن به سایر بازارها خبر نداده است. این فبلت در دو مدل 4+64 گیگابایتی و 6+128 گیگابایتی به ترتیب با مبلغی معادل 250 و 295 دلار در معرض فروش قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقد شبیه گلکسی اس ۸ سامسونگ طراحی شده

  2. بازم یه چینی دیگه ببینیم این چیکار میکنع

    • فعلا که چینیا خیلی خیلی بهتر از گوشیای مطرح بازار هستند درحالی کا سامسونگ داره سهم فروش خودشو تو بیشتر بازارا از دست میده چینیا سهم بیشتر میگیرن..در کل هرچی برند معروف تو ایران هست ی روز میاد همین چینیا محوش کنن مثل سام بمب

  3. چرا حالا همون می میکس زده؟؟