ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ

تصویری از ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ به بیرون درز کرد

تصویری از ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ در سایت سامسونگ منتشر شد که چندی بعد حذف شد. طراحی کامل ساعت هوشمند جدید سامسونگ را می‌توان در این تصویر دید.

سامسونگ خودش را آماده‌ی رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند خود می‌کند. پیشتر این ساعت موفق به کسب تاییدیه FCC شده بود که ما متوجه شدیم نام آن سامسونگ گیر اس 4 نیست، بلکه این ساعت هوشمند گلکسی واچ نام خواهد داشت. امروز تصویر تازه‌ای از این ساعت همراه شماره مدل آن به بیرون درز پیدا کرده است که پیشتر در FCC‌ آن را دیده بودیم.

ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ

این تصویر متعلق به سایت سامسونگ است که چندی پس از بالا آمدن صفحه، از دسترس خارج شد. این عکس که مقایسه‌ی ساعت هوشمند گلکسی واچ با گیر اس 2 را به نمایش می‌گذارد، نخستین بار توسط CNET به انتشار رسید. ما این ساعت را در نسخه‌ی رزگلد می‌بینیم که دارای کدنام SM-R810NZDAXAR است. این دقیقا نزدیک به شماره مدل SM-R8XX خواهد بود که هفته‌ی گذشته دیده بودیم.

مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ

ساعت هوشمند گلکسی واچ در مدل‌های بلوتوثی یا LTE به علاوه بلوتوثی و پشتیبانی از Wi-Fi 2.4G b/g/n به عرضه درخواهند آمد. انتظار می‌رود گلکسی واچ سامسونگ از تراشه Exynos 7 Dual 7270 ساخت خود شرکت سامسونگ قدرت بگیرد؛ هرچند سازنده هنوز هیچ نظری در این موضوع نداده است. این ساعت همچنین در نسخه‌هایی با نمایشگرهای 1.19 اینچی و 1.3 اینچی به عرضه درخواهد آمد. گفته می‌شود Galaxy Watch سامسونگ قادر به اندازه‌گیری فشار خون کاربرانش نیز خواهد بود. از دیگر مشخصات این ساعت که در FCC به انتشار رسیده باید به یک باتری 700 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که از طریق یک کابل بلند USB و توسط یک آداپتور بیسیم شارژ می‌شود.

ما مطمئن نیستیم سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ خود را همراه با گلکسی نوت 9 معرفی می‌کند یا تا برگزاری نمایشگاه IFA 2018 برلین منتظر می‌ماند، اما ما انتظار داریم حداقل برای نخستین بار بتوانیم آن را در کنار نوت 9 در نیویورک ببینیم. این رویداد 9 آگوست (18 مرداد ماه) برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. به پای اپل واج نمیرسه

    • اپل واچ هم به گرد پای دو سال بعد گلکسی واچ نمیرسه
      همیشه نظرات مسخره و خنده دار تو تو پست های سامسونگ تو ذوق میزنه…برو بتمرگ تو پیج های آیفین آشغال

  2. بی صبرانه برای ۱۸ مرداد روز شماری میکنم

  3. انصافا خیلی خوشگله .یدونه از این گلکسی واچا بندازی با سه تا گوشی نوت برابری میکنه