ساعت هوشمند Galaxy Watch

ساعت هوشمند Galaxy Watch در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود

ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ احتمالا در دو اندازه مختلف و با طراحی متفاوت به فروش خواهد رسید. این گجت پوشیدنی از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

چند روز پیش اعلام شد که ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرده است. SM-R815U برای آمریکا و SM-R815W برای کانادا، مدل‌هایی بودند که در گواهی FCC به آنها اشاره شد. اما حالا نسخه دیگری از این ساعت هوشمد با شماره مدل SM-R805U موفق به دریافت تاییدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا شده است. این مدل با صفحه نمایش 1.3 اینچی و سایز 48 میلی‌متر، در مقایسه با SM-R815 که جزئیات آن شامل نمایشگر 1.2 اینچی و اندازه 43.4 میلی‌متر می‌شد، ابعاد بزرگتری دارد.

هر دو نسخه از این ساعت های هوشمند از باندهای یکسان شبکه LTE پشتیبانی می‌کنند که معنای آن، سازگاری با تمام اپراتورهای آمریکایی است. به این مورد باید پشتیبانی از استانداردهای مختلف وای فای (802.11b/g/n) را هم اضافه کرد.

مطابق با تصویر منتشرشده از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال، نسخه بزرگتر ساعت هوشمند Galaxy Watch (با شماره مدل SM-R805) احتمالا قابی متفاوت از نسخه کوچکتر (SM-R815) خواهد داشت. انتظار می‌رود این گجتی های پوشیدنی با بهره‌گیری از سیستم عامل تایزن، در رویداد 9 آگوست (18 مرداد) در کنار گلکسی نوت 9 معرفی شوند. 24 آگوست (2 شهریور) نیز زمان اعلام‌شده برای عرضه گلکسی واچ است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*