مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ

سند دیگری از مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

سند دیگری از مشخصات فنی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)، فبلت پرچمدار جدید سامسونگ به انتشار رسیده است که جزئیات پیشین را تایید می‌کند و نسخه‌های قابل فروش آن را ذکر کرده است.

چند هفته باقی مانده به معرفی فبلت جدید سامسونگ، ما با تمام جزئیات آن آشنا هستیم. گزارش‌های زیادی در مورد این گوشی به انتشار رسیده است. تصاویر مختلفی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرده که می‌تواند ما را با طراحی کامل این گوشی آشنا کند. حال سند دیگری از مشخصات فنی گلکسی نوت 9 در جهت تکمیل اطلاعات ما به انتشار رسیده است که می‌توانید در ادامه بخوانید.

مشخصات فنی گلکسی نوت 9

بر اساس آخرین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از مشخصات فنی گلکسی نوت 9 ، این فبلت به یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح 2K تجهیز خواهد شد. نسخه‌ی بین‌المللی آن از تراشه اگزینوس 9810 و نسخه‌ی آمریکایی آن نیز از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت خواهد گرفت. این گوشی در دو نسخه‌ی مختلف به فروش می‌رسد. یکی از آن‌ها به رم 6 گیگابایتی + حافظه 64 گیگابایتی تجهیز خواهد بود و دیگری به یک رم 6 گیگابایتی + حافظه 128 گیگابایتی مجهز می‌شود. نکته جالب توجه اینجاست که در گزارش تازه منتشر شده هیچ خبری از یک نسخه مجهز به رم 8 گیگابایتی نیست.

یک ماژول دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته است که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی است. اطلاعاتی از سنسور ثانویه آن در دست نیست، اما به نظر می‌رسد آن نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. همچنین در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی جای خوش کرده است. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به عنوان بخشی از رابط کاربری مخصوص سامسونگ عمل خواهد کرد و یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن نمایشگر گوشی را بر عهده دارد.

برخی از مشخصات ذکر شده در این لیست، پیشتر نیز به انتشار رسیده بودند. توجه داشته باشید که گلکسی نوت 9 قرار است در 9 آگوست (18 مرداد ماه) طی یک رویداد خبری ویژه به نام Unpacked در نیویورک آمریکا معرفی شود. انتظار می‌رود یک شارژر بیسیم جدید و ساعت هوشمند گلکسی واچ نیز همزمان با این فبلت اندرویدی پرچمدار معرفی شوند.