موبایل انعطاف پذیر هواوی

موبایل انعطاف پذیر هواوی پیش از سامسونگ معرفی می‌شود

موبایل انعطاف پذیر هواوی زودتر از چیزی که تصور می‌کنید، عرضه خواهد شد. ظاهرا هواوی نمی‌خواهد عنوان اولین تولیدکننده گوشی منعطف به رقیب اصلی آن یعنی سامسونگ برسد!

“Nikkei” در گزارشی جدید از عرضه موبایل انعطاف پذیر هواوی پیش از رقیب اصلی آن یعنی سامسونگ خبر داد. سامسونگ چندین سال است که به لطف شرکت زیرمجموعه “Samsung Display”، مشغول نوآوری در تولید نمایشگرهای جدید بوده و اخیرا نیز از پنل اولد نشکن و انعطاف پذیر برای گوشی های هوشمند پرده برداشته است. اما هواوی با استفاده از پنل‌های منعطف اولد شرکت چینی BOE، در حال نمونه‌سازی گوشی های جدید است، به گونه‌ای که تحلیل‌گران می‌گویند موبایل انعطاف پذیر هواوی می‌تواند به زودی اوایل 2019 در اختیار کاربران قرار بگیرند.

BOE که با نام کامل Beijing Oriental Electronics در زمان فعالیت در سال 1993 شناخته می‌شود، نام آشنایی برای اغلب علاقه‌مندان به حوزه فناوری نیست. کسب و کار نمایشگرهای این کمپانی در طول زمان بهتر و بهتر شده است و مدیران قصد دارند در آینده برخی از نمایشگرهای LCD آیفون های اپل را نیز تولید کنند. هدف بعدی BOE، تولید پنل‌های اولد و نوآوری در این زمینه است که به نظر می‌رسد محصولات آینده هواوی قرار است به یک سکوی پرتاب برای این گام بزرگ تبدیل شوند. پیش از این، چندین نمونه اولیه از گوشی های هیبریدی با امکان تبدیل شدن به یک تبلت توسط BOE نمایش داده شده که بسیار جذاب هستند:

در مورد هواوی، ظاهرا مدیران قصد دارند با پیشی گرفتن از رقبا، عنوان عرضه‌کننده اولین موبایل انعطاف پذیر دنیا را به نام خود ثبت کنند. در سال 2014 و گرماگرم شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون با صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود، هواوی گوشی Ascend P7 Sapphire را در تعداد محدود عرضه کرد تا در این زمینه از اپل پیشی گیرد. یک سال بعد، هواوی باز هم با غلبه بر اپل، از فناوری Force Touch در نسخه مخصوص Mate S استفاده کرد. همین الگو برای تلاش سازندگان به منظور طراحی و تولید یک گوشی منعطف هم صدق می‌کند. هرچند، شاید بتوان سیستم نرم افزاری را یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش رو عنوان کرد: یک موبایل تاشو به یک رابط کاربری سازگار نیاز دارد که سریعا به تغییرات در اندازه نمایشگر پاسخ داده و تجربه‌ای یکپارچه را فراهم کند که در دیگر گوشی ها وجود نداشته باشد. آیا واقعا می‌توانیم به هواوی یا سامسونگ که در زمینه سخت افزاری عملکرد خوبی دارند، برای توسعه یک سیستم نرم افزاری مناسب هم اعتماد کنیم؟

وب‌سایت ورج در مورد این گزارش‌ها و شایعات، نظر هواوی را جویا شده بود که این پاسخ را دریافت کرده است:

ما در مورد شایعات، حدس و گمان‌ها یا نقشه راه آینده اظهار نظر نمی‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. همه رم کرده واسه منعطف

  2. ااون برآمدگی وسطش خیلی ضایس .مخصوصا از پشت گوشی که نگا میکنی خیلی تو چشه
    انعطافشم اصلا خوب نیس خیلی سفت به نظر میا

  3. چرا دو انگشتی باهاش کار میکنه این عقب مونده😂😂😂 درسته دو تا گوشی ب نظر میا ولی نه دیگ دوتا انگشت همزمان تاچ کنه

  4. برو بروبابا تو چی حالیته اصا سامسونگ هیچ پخی نیست که بخا از روش هم اسکی برن

  5. این طرح اولیش مال سامسونگ بود هواوی ازش دزدید