قاب محافظ گلکسی نوت 9

تصاویری از لوازم جانبی و قلم گلکسی Note 9 سامسونگ منتشر شد

به تازگی عکس‌هایی از لوازم جانبی و مخصوصا قلم گلکسی Note 9 سامسونگ منتشر شده است. مزیت این تصاویر سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) کمک به ما برای ارزیابی قابلیت‌ها و شکل ظاهری گوشی پیش از معرفی رسمی است.

سامسونگ گلکسی نوت 9 طبق اخبار و شایعات در پنج رنگ عرضه خواهد شد. یکی از نکات ویژه درباره این موضوع، هم‌رنگ بودن قلم گلکسی Note 9 با بدنه است، در حالی که پیشتر قلم گوشی های سری نوت بدون در نظر گرفتن رنگ بدنه گوشی، همواره دارای یک رنگ مشخص و ثابت بود. در ادامه تصاویر تازه منتشر شده از قلم گوشی گلکسی نوت 9 را مشاهده می‌کنیم.

عکس‌های قلم گلکسی Note 9

در کنار تصاویر قلم گلکسی Note 9 سامسونگ، تصاویری از برخی لوازم جانبی این گوشی که از همان ابتدای عرضه محصول قابل خریداری خواهند بود نیز منتشر شده است. عرضه قاب‌های محافظ رسمی از نوع Clear View و LED View برای بسیاری از کاربران خبر خوبی محسوب می‌شود.

تصاویر بالا مربوط به قاب محافظ Clear View گلکسی نوت 9 هستند که از همان ابتدا همراه گوشی قابل خرید خواهند بود. فراموش نکنید قیمت لوازم جانبی عرضه شده توسط سازنده به صورت رسمی، معمولا بسیار بالاتر از محصولات ساخته شده به دست سایر شرکت‌ها است. در ادامه نیز عکس‌های قاب LED View را مشاهده خواهیم کرد.

خبر خوب دیگر در کنار رنگارنگ بودن قلم گلکسی Note 9 و همچنین عرضه قاب‌های LED View و Clear View، امکان خرید قاب‌های محافظ رسمی دارای استاندارد MIL-STD-810G به شمار می‌رود. پشتیبانی از این استاندارد نشان می‌دهد اگرچه قرار دادن گوشی درون آن شکل ظاهری دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کمی آن را زمخت می‌کند، اما سبب می‌شود دیگر هیچ گزندی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 گران قیمت شما را تهدید نکند.

بر اساس این استاندارد، در صورت سقوط گوشی از ارتفاع 1.8 متر هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد! این نوع قاب محافظ دارای پایه نگهدارنده نیز بوده و تماشای فیلم بر روی نمایشگر غول‌پیکر 6.4 اینچی پرچمدار جدید سامسونگ را لذت‌بخش‌می‌کند.

علاوه بر همه این موارد، چند عکس از قاب‌های محافظ عادی گلکسی نوت 9 نیز منتشر شده است که در ادامه با یکدیگر مشاهده می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چند بار میذارتن اینا رو

  2. یکی از نکات ویژه همرنگ بودن قلم با بدنه گوشیه؟
    نه توروخدا بیاید گوشی آبی رو با قلم زرد بدین دستمون

  3. سامسونگ هر بار توی معرفی گوشیای نوت تنها تغییری که دیجاد میکنه توی قلم و تجهیزات جانبیشه .بهتره یکم به فکر تغییر توی ظاهر خود گوشی و عملکردای جالب گوشی نسبت به قبل باشه

  4. واقعا قلمش عالیه حتی بهتر از خود گوشیه