لوکس ترین کابین های فرست کلاس

معرفی لوکس ترین کابین های فرست کلاس جهان

به دنبال معرفی شرکت‌های هواپیمایی برتر در جهان، قصد داریم لوکس ترین کابین های فرست کلاس دنیا از نگاه Skytrax را معرفی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

در بسیاری از موارد، شاید پروازهای فرست کلاس نوعی افراط در سفر محسوب شوند. اما این هواپیماها چیزهای بسیار جالبی دارند که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کنند. در سوی دیگر، تلاش شرکت‌های هواپیمایی برای پیشی گرفتن در طراحی کابین‌های اختصاصی و مجلل از یکدیگر نیز در نوع خود جذاب است.

Skytrax یکی از آژانس‌های انگلستانی است که اخیرا لیست بهترین شرکت‌های هواپیمایی سال 2018 را منتشر کرده است. این بررسی که از سال 1999 آغاز شده، نظرسنجی رضایتمندی روابط مشتریان است که در میان حرفه‌ای‌ترین و بزرگترین ایرلاین‌های دنیا انجام می‌شود. تعداد ورودی‌های این نظرسنجی در سال 2000، چیزی در حدود 2.2 میلیون بود؛ اما این میزان در سال 2018 از مرز 20 میلیون عبور کرده است.

در همین راستا، Skytrax که خود را یکی از شرکت‌های ارزیابی جامع در صنعت هوایی می‌داند، لیستی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس را در اختیار همگان قرار داده تا افرادی که قصد سفر با این پروازها را دارند، انتخاب آسان‌تری داشته باشند.

امسال، 335 شرکت هواپیمایی در نظرسنجی حاضر بودند و بیشتر از 20 میلیون نفر به سوالات مطرح‌شده که پارامترهای مختلفی همچون توجه سرویس، مهارت‌های زبان‌های خارجه خدمه و بازده خدمات غذایی را شامل می‌شد، پاسخ دادند.

مطابق با این بررسی، سنگاپور ایرلاینز که پیش‌تر موفق به عنوان برترین هواپیمایی سال توسط Skytrax انتخاب شده بود، عنوان لوکس ترین کابین فرست کلاس جهان را هم با ناوگانی مدرن‌تر و جدیدتر و همچنین سرویس‌دهی بهتر از آن خود کرد. ماه گذشته نیز این شرکت با معرفی برنامه‌های جدید خود برای انجام طولانی‌ترین پرواز دنیا، از نیوجرسی به سنگاپور، به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده بود.

در ادامه، 10 مورد از شرکت‌های هواپیمایی که لوکس ترین کابین های فرست کلاس را در جهان دارند، معرفی خواهیم کرد.

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

10. تای ایرویز (Thai Airways)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

کابین “Royal First Class” هواپیمایی تایلند با تمرکز روی راحتی مسافران طراحی شده است. این کابین که می‌توان آن را در هواپیماهای AirBus A380s و Boeing 747s پیدا کرد، شامل نوشیدنی‌های خنک، صندلی‌های عریض 23 اینچی (58 سانتی‌متری)، تلویزیون‌های تخت، 500 لوح فشرده موسیقی و تخت‌های 180 درجه می‌شود.

9. کانتاس ایرویز (Qantas Airways)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

کانتاس شرکت هواپیمایی حامل پرچم استرالیایی است که در برخی از هواپیماهای آن می‌توان لوکس ترین کابین های فرست کلاس دنیا را پیدا کرد. تشک‌هایی از جنس پوست گوسفند، استراحت‌گاه دست و یک نمایشگر 17 اینچی در انتظار مسافران خوش‌شانسی است که کانتاس ایرویزر را انتخاب می‌کنند. علاوه بر این، ملازم مخصوص این پروازها آماده ارائه غذاهای مخصوصی است که توسط آشپز مشهور استرالیایی، Neil Perry طراحی شده‌اند.

8. کاتای پاسیفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

کاتای پاسیفیک شرکت هواپیمایی حامل پرچم هنگ کنگ است که پرواز فرست کلاس آن، خدماتی پریمیوم و متفاوت را ارائه می‌دهد. تشک‌های لوکس و مخصوص این کابین هنگامی که آن را در حالت تخت قرار می‌دهید، گرم می‌شوند. در حالی که مسافران با تلویزیون 17 اینچی اختصاصی خود سرگرم هستند، می‌توانند غذا را مستقیما در کابین خود سفارش دهند.

7. قطر ایرویز (Qatar Airways)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

این شرکت که سال 1993 تاسیس شده است، با ارائه سرویس‌های پریمیوم و مخصوص شناخته می‌شود. با ترکیب تجمل و ظرافت، کابین فرست کلاس قطر ایرویز شامل تختی با پارچه Frette و لحافی فوق‌العاده راحت، 4 هزار گزینه مختلف برای سرگرم شدن و منویی جهانی می‌شود که پیش‌تر در آن می‌توانستید فیله مینیون، کباب میگو و گوش‌ماهی را پیدا کنید.

6. آل نیپون ایرویز (ANA All Nippon Airways)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

ANA بزرگترین شرکت هواپیمایی در ژاپن است. یک کابین مربعی با درهای کشویی به مسافران اطمینان می‌دهد که در طول پرواز، هیچ کسی مزاحم آنها نخواهد شد. مثل سایر هواپیماها نیز غذاهای مخصوص اروپایی یا ژاپنی در انتظار مسافران هستند. حریم خصوصی در پروازهای آل نیپون ایرویز فوق‌العاده است.

5. هواپیمایی امارات (Emirates Airlines)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

شهرت هواپیمایی امارات طی چند سال اخیر، با ارائه تجربه‌ای فوق‌العاده از پرواز برای مسافران افزایش یافته است. کابین فرست کلاس این شرکت را می‌توان یک اتاق هتل کوچک با کنترل‌های دمایی، نورپردازی و صندلی‌های چرمی که در طراحی آنها از مرسدس بنز الهام گرفته شده است، در نظر گرفت. صدها گزینه مختلف برای سرگرمی و یخچالی از نوشیدنی‌های مختلف سبب شده تا پرواز فرست کلاس در Emirates معنایی حقیقی پیدا کند.

4. لوفت‌هانزا (Lufthansa)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

این شرکت آلمانی را می‌توان بزرگترین هواپیمایی اروپا از نظر ناوگان و اندازه در نظر گرفت. کابین‌های فرست کلاس لوفت‌هانزا شامل ملاقات با یک دستیار شخصی در فرودگاه، یک صندلی راحتی و تاشو عریض، نوشیدنی، خوراکی‌های خوشمزه و امکانات سرگرمی متعدد در طول پرواز می‌شود.

3. ایر فرانس (Air France)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

شرکت هواپیمایی حامل پرچم Air France، با “Le Premiere First Class” و صندلی‌هایی که همانند یک اتاق هتل مجلل هستند، یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌ها از پرواز فرست کلاس را برای شما رقم خواهد زد. آشپزهای مشهوری همچون Joël Robuchon ،Guy Martin و Régis Marcon، منوی غذایی خود را با الهام از غذاهای چینی در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

2. هواپیمایی اتحاد (Etihad Airways)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

هواپیمایی اتحاد که تنها 15 سال از تاسیس آن می‌گذرد، شرکت حامل پرچم امارات متحده عربی بوده و یکی از لوکس ترین کابین های فرست کلاس را در جهان دارد. کابین هواپیماهای این شرکت همانند یک آپارتمان بوده و در آن می‌توان تخت‌های 2 متری را در کنار سالن استراحت مجلل و دوش‌های حمام پیدا کرد.

1. سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines)

لوکس ترین کابین های فرست کلاس

با توجه به اینکه سنگاپور ایرلاینز عنوان بهترین هواپیمایی سال 2018 را از آن خود کرده، عجیب نیست اگر این شرکت یکی از بهترین و لوکس ترین کابین های فرست کلاس را در خدمت مسافران قرار دهد. فضای خصوصی، صندلی‌های عریض اضافی، نورپردازی و هزار گزینه مختلف برای سرگرمی تنها بخشی از امکانات لوکس‌ترین کابین این شرکت هواپیمایی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. جه اشکال داره همه کارمند نیستن طرف تاجره پولشو داره وقتش باارزشه یه سفر5 ساعت یابیشترباید راحت بخابه تا به جلساتش برسه هیمن ها اگه کشتی گندم وشکرو….دیر برسه به کشور دلال و واسطه گرا پوست مارو میکنن .حضرت سلیمان هم همه جن وانس درخدمتش بودن پس حضرت یعقوب بگه چرا من باید بدبخت باشم در غم یوسف گریه کنم .
    بعضی عیبشون اینه میخان زحمت نکشیده به همه چی برسن وچشمشون به دسترنج بقیه است .

  2. هوا پیما های ایران از این بهترن
    بهت ارامش ابدی میدن
    صاف اون دنیا

  3. مردم با چه چیزایی سفر میکنن اونوقت من تمام دغدغم اینه بلیط اتوبوس که میگیرم صندلی کنار شیشه بیفته برام😐😐

  4. قیمت هر جا باهم فرق داره نمیشه که تک تک شهرا و کشورا رو بزنن برات .سایت خرید بلیط که نیست

  5. کاش قیمت بلیطای هر کدوم هم تخمینی میزدین ببینیم فروش یه کلیه پاسخگو هست یا باید دوتاشو بفروشیم