نسخه لیلی وایت هواوی آنر 10 جی تی

نسخه لیلی وایت هواوی آنر 10 جی تی معرفی شد

هواوی ماه گذشته گوشی آنر 10 جی تی (Lily White Honor 10 GT) را معرفی کرد و به تازگی شاهد معرفی نسخه لیلی وایت هواوی آنر 10 جی تی بوده‌ایم. در ادامه ویژگی‌های گوشی جدید هواوی را بررسی خواهیم کرد.

هواوی آنر 10 جی تی یک ماه پیش رونمایی شد. این یک نسخه تقویت شده از آنر 10 محسوب شده و به 8 گیگابایت رم مجهز شده بود. آنر 10 جی تی به صورت پیش‌فرض دارای قابلیت جی پی یو توربو است که این روزها همه کاربران از آن صحبت می‌کنند. حالت شب نیز در سیستم عامل آن گنجانده شده است.

گوشی در ابتدا فقط دارای گزینه رنگ آبی بود، اما به تازگی نسخه لیلی وایت هواوی آنر 10 جی تی نیز معرفی شده است. این گوشی دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی بوده و در بالای صفحه نمایش آن یک بریدگی وجود دارد. همانند سایر پرچمداران هواوی در سال 2018 تا امروز، تراشه آن کایرین 970 بوده و به یک دوربین دوگانه متشکل از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور سیاه و سفید 24 مگاپیکسلی مجهز شده است.

نسخه لیلی وایت هواوی آنر 10 جی تی

از زمان معرفی گوشی، 3 میلیون دستگاه از آن تا امروز در سرتاسر دنیا فروخته شده است. پیش‌بینی شده قیمت هواوی آنر 10 جی تی لیلی وایت همانند نسخه آبی رنگ آن برابر 485 دلار باشد، اما بعید نیست به خاطر نام‌گذاری خاص نسخه رنگ جدید، قیمت آن کمی افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ولی چه ترکیب رنگ جالب و قشنگی درست کرده برای قابش

  2. آره والا هی یه نخود حافظه هم داشتیم اونم باید بزاریم پای حفظ کردن اسم این گوشیا

  3. تو این هاگیر واگیر ارز هوواوی دیونمون کرد. هر روز یه مدل میده بیرون. صد رحمت به پراید.
    آنر نت 10. آنر لیلی نت 10. مجیک آنر 10. آنر هوواوی 9 +1 جی تی
    جی تی 8+2 هوواوی آنر
    روی تگ هوواوی آنر 10 کلیک کنی تنوع رو میشه دید