سامسونگ گلکسی تب S4

معرفی تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 از زبان سازنده؛ دفتر کاری در همه جا

تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 به عنوان یک تبلت اندرویدی دو کاره به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه، معرفی تبلت گلکسی تب اس 4 از زبان شرکت سامسونگ را مشاهده می‌کنید و با ویژگی‌های این تبلت جدید آشنا می‌شوید.

شرکت سامسونگ روز گذشته از تبلت گلکسی Tab S4 خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی تب S4 یک تبلت اندرویدی دوکاره است و برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند در مسیر حرکت بین خانه و دفترشان یا هر مکان دیگری، بتوانند کارهای خود را انجام دهند. تجربه استفاده از گلکسی Tab S4 به شما کمک می‌کند بهره‌وری خود را در بالاترین حد نگه داشته و کارهایتان را هوشمندتر انجام دهید. طراحی مدرن و فراگیر در کنار چهار اسپیکر و قابلیت‌های گسترده در حوزه سرگرمی، باعث می‌شود سامسونگ گلکسی تب S4 تبدیل به ابزاری مناسب برای کسانی شود که دستگاهی قابل حمل مانند یک تبلت و قدرتمند مانند یک کامپیوتر خانگی می‌خواهند.

دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید:

شرکت سامسونگ معتقد است تبلت‌ها نقش مهمی در ساده کردن زندگی و بهبود تجربه موبایلی همه مردم دارند. گلکسی Tab S4 ما تبلتی پریمیوم و مجهز به دکس سامسونگ است که به کاربران کمک می‌کند در هر جایی که هستند کارهایشان را به بهترین شکل انجام دهند. این عضو جدید در اکوسیستم ابزارهای متصل ما قرار است حس لذت و راحتی را به کاربران منتقل کرده و در عین حال مجموعه‌ای از سرگرمی‌ها را در اختیار آنها بگذارد.

بهره‌وری بیشتر با دکس و S Pen سامسونگ

سامسونگ گلکسی تب S4 اولین تبلتی است که به دکس سامسونگ مجهز شده است. کاربران می‌توانند با اتصال این تبلت به صفحه کلید Book Cover (که به صورت مجزا فروخته می‌شود) یا راه‌اندازی دستگاه از صفحه Quick Panel، گلکسی Tab S4 خود را به دکس سامسونگ متصل کرده و در این حالت بین رابط کاربری اندروید یا حالت شبیه به دسکتاپ، جابجا شوند. شما با استفاده از سامسونگ دکس می‌توانید چندین پنجره شبیه به سیستم عامل‌های دسکتاپی را برای برنامه‌های اندرویدی خود مانند مجموعه آفیس مایکروسافت، روی گلکسی Tab S4 باز کرده و حتی در صورت نیاز اندازه آنها را تغییر دهید. برای افزایش بهره‌وری، امکان انتقال محتوا میان برنامه‌های مختلف به روش Drag & Drop و استفاده از میان‌برهای صفحه کلید هم در این تبلت فراهم شده است.

سامسونگ گلکسی تب S4

در صورت نیاز به صفحه نمایش بزرگتر می‌توانید دکس سامسونگ را با استفاده از یک کابل HDMI که یک سر آن قابلیت اتصال به پورت USB-C دارد، به مانیتور مورد نظر خود وصل کنید. در این حالت تبلت شما تبدیل به یک پد یا صفحه طراحی می‌شود اما آنچه در تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 تازگی دارد این قابلیت است که می‌توانید همزمان و به صورت مستقل با تمام قابلیت‌های تبلت اندرویدی خودتان هم کار کنید و در واقع دو صفحه نمایش برای انجام کارهایتان در اختیار خواهید داشت.

باتری 7300 میلی‌آمپری تبلت گلکسی Tab S4 امکان پخش ویدیو تا 16 ساعت را به شما می‌دهد. این تبلت همچنین مجهز به پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ است که در چند سطح مختلف از داده‌های مهم شما حفاظت می‌کند. مدیران IT همچنین می‌توانند رابط کاربری کارمندان را متناسب با نیازهای شرکت خود تنظیم کنند.

سامسونگ گلکسی تب S4

قلم S Pen سامسونگ که به همراه تبلت گلکسی Tab S4 عرضه می‌شود در انجام بهتر امور به شما کمک می‌کند. این قلم روشی نوین برای ابراز خلاقیت و ارتباط با دیگران به شما عرضه می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از قابلیت Screen-Off Memo در حال حرکت یادداشت برداری، مسیریابی، ترجمه یا منظم کردن یادداشت‌ها در برنامه Notes سامسونگ را انجام داده و حتی با استفاده از Live Message سامسونگ متن را به شکل دلخواه خودتان تغییر داده و برای دیگران ارسال کنید که البته همه این کارها با قلم S Pen ممکن می‌شوند.

صفحه نمایشی مناسب برای هر شغل یا فیلم

با داشتن یک صفحه نمایش مناسب، انجام هر کاری ساده‌تر می‌شود. حتی کسانی که مشغله زیادی دارند، زمانی را برای تماشای فیلم یا بازی اختصاص می‌دهند. حالا با سامسونگ گلکسی تب S4 می‌توانید این کار را در هر جایی انجام دهید. هر چند Tab S4 از نظر اندازه شبیه Tab S3 است اما وجود حاشیه‌های باریک‌تر در کنار فناوری Super AMOLED و نسب تصویر 16:10 با رزولوشن 1600 در 2560 و تراکم 287 پیکسل در هر اینچ (PPI) باعث می‌شود تصویری کاملا شفاف و دقیق پیش چشم شما قرار گیرد. در حوزه صدا هم گلکسی Tab S4 مجهز به چهار اسپیکر تنظیم شده توسط برند معتبر AKG و مجهز به فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos است که با پراکندن صدا در همه جهات، فیلم‌ها را کاملا زنده می‌کند. فناوری Dolby Atmos باعث می‌شود حتی وقتی صدای دستگاه کاملا زیاد است، هیچ نویز یا اختلالی در صدای پخش شده احساس نکنید.

سامسونگ گلکسی تب S4

اتصال بهتر برای زندگی ساده‌تر

سامسونگ گلکسی تب S4 مجهز به قابلیت‌ها و توانمندی‌های بهینه‌ای است متناسب با سبک زندگی شما و با هدف مدیریت دستگاه‌های متصل‌تان طراحی شده‌اند. قابلیت Samsung Flow به کاربران امکان می‌دهد با اتصال و انتقال ساده فایل‌ها، کارها و نوتیفیکیشن‌های خود، همه دستگاه‌هایشان را مدیریت کنند. با استفاده از برنامه SmartThings در تبلت گلکسی Tab S4 می‌توانید همه لوازم خانگی هوشمند خود را مستقیما از روی تبلت کنترل و مانیتور کنید. بخش Daily Board گلکسی Tab S4 هم همه عکس‌ها و اطلاعات روزانه مورد علاقه شما مانند شرایط آب و هوایی، تقویم و ساعت را به صورت یک جا به شما نمایش می‌دهد.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب S4

نمایشگر10.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 835، هشت هسته‌ای 2.35 گیگاهرتزی + 1.9 گیگاهرتزی
شبکهLTE cat.16 DLCA, 4×4 MIMO
حافظه4 گیگابایت رم + 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 400 گیگابایت
دوربیندوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فلاش
درگاه‌هایو اس بی 3.1 تایپ C و POGO
حسگرهاشتاب‌سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ، سنسور نور RGB، مجاورت، اسکنر چشم Iris، سنسور Hall
امکانات ارتباطیبلوتوث 5.0، وای فای دایرکت، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
جی پی اسGPS + GLONASS, BEIDOU, GALILEO
ابعاد بدنه249.3 در 164.3 در 7.1 میلی‌متر
وزن482 گرم (Wi-Fi)، 483 گرم (LTE)
باتری7300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع
سیستم عاملاندروید 8.1 اوریو
لوازم جانبیقلم S Pen
ویدیوضبط UHD 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نرخ 30 فریم بر ثانیه، پخش UHD 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نرخ 60 فریم بر ثانیه
صدا4 اسپیکر تنظیم شده توسط AKG، فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خب اتصال با HDMI که شامل همه نوع تبلتی میشه

  2. دقیقا بهترین قسمتش اندازه نمایشگریه که داره نه خیلی بزرگه نه اونقدر کوچیک که نشه باهاش کارای روزمره انجام داد