گوشی میت 10 لایت

شماتیک هواوی میت 20 لایت سبک طراحی گوشی را لو داد

هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20) کوچکترین عضو خانواده جدید شرکت هواوی خواهد بود. در کنار شایعاتی که پیرامون هواوی Mate 20 لایت پیش از رونمایی آن شنیده می‌شود، به تازگی شماتیک هواوی میت 20 لایت نیز رویت شده که نشان‌دهنده سبک طراحی گوشی است.

ابتدا با توجه به جهش در نام‌گذاری محصولات سری P از عدد 10 به 20، حدس‌هایی پیرامون معرفی گوشی هواوی میت 20 به جای هواوی میت 11 می‌زدیم، اما ثبت نام تجاری Huawei Mate 20 سبب شد از این موضوع اطمینان پیدا کنیم. به تازگی شماتیک هواوی میت 20 لایت به عنوان عضو میان‌رده خانواده جدید منتشر شده است که با توجه به تطبیق داشتن با تصویر منتشر شده از گوشی در وب سایت TENAA، سبب شد از سبک طراحی این میان‌رده کاملا اطمینان پیدا کنیم.

همانند مدل لایت سال گذشته، بر اساس شماتیک هواوی میت 20 لایت در این گوشی نیز سنسورهای دوربین به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت زیر ماژول دوربین دوگانه قرار دارد. به جز این مورد، اطلاعات دیگری از شماتیک هواوی میت 20 لایت به دست نمی‌آید.

شماتیک هواوی میت 20 لایت

شماتیک هواوی میت 20 لایت

اما بر اساس اخبار و شایعات قبلی، این گوشی از تراشه کایرین 710 قدرت خواهد گرفت که با عنوان اصلی‌ترین رقیب چیپست اسنپدراگون 710 به عنوان برترین تراشه موبایل میان‌رده کنونی شناخته می‌شود. با توجه به مشخصات فنی مدل لایت سال 2017، وجود حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی در این گوشی حتمی است. انتظار داریم رزولوشن سنسورهای دوربین آن در مقایسه با قبل بهبود زیادی پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دوربین و حسگر و هرچی داشته زیر هم گزاشته خیلی بد شده چیه اخه

  2. هوآوی دیگ خودشوووو کشتتتتت

  3. سنسورشو چرا اونجوری گذاشته پس
    قرار بود تغییرش بده