گوشی شیائومی پوکوفون F1

گوشی شیائومی پوکوفون F1 امتیاز فوق‌العاده‌ای در آنتوتو کسب کرد

گوشی شیائومی پوکوفون F1 که از آن به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون یاد می‌کنند، به زودی رونمایی خواهد شد. به تازگی شاهد انتشار امتیاز گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 (Xiaomi Pocophone F1) در بنچمارک آنتوتو بوده‌ایم که نویدبخش قدرت بالای این گوشی است.

مدتی پیش و بر اساس گفته‌های یک افشاگر در توییتر، خبری مبنی بر این که شیائومی پوکوفون F1 ارزان‌ترین گوشی دارای اسنپدراگون 845 خواهد بود، شنیدیم. به تازگی یک اسکرین شات از امتیاز این گوشی در بنچمارک آنتوتو منتشر شده است که نشان می‌دهد با یک گوشی بسیار قدرتمند رو به رو خواهیم بود. امتیاز 285 هزار، چیزی نیست که هر گجت دیگری بتواند همچون گوشی شیائومی پوکوفون F1 به آن دست پیدا کند.

امتیاز گوشی شیائومی پوکوفون F1 در آنتوتو

گوشی شیائومی پوکوفون F1

در این اسکرین شات نام دستگاه پوکو اف 1 عنوان شده است، به همین دلیل پیرامون تعلق داشتن آن به گوشی شیائومی پوکوفون F1 کمی شک و تردید پیدا کردیم. در هیچ کجای تصویر، مشخصات فنی دستگاه شامل تراشه آن ذکر نشده است، اما با توجه به امتیاز کسب شده توسط شیائومی پوکوفون اف 1 می‌توان به راحتی فهمید گوشی نام برده از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد.

امتیاز گوشی شیائومی پوکوفون F1 در آنتوتو، حتی از امتیاز وان پلاس 6 در این بنچمارک که از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمداران سال جاری یاد می‌کنیم نیز بیشتر است. طبق اخبار پیشین، گوشی در دو نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و همچنین 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده و دوربین دوگانه آن متشکل از سنسورهای 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی گوشی نیز 20 مگاپیکسلی است.

اما قیمت پایین، مهمترین ویژگی گوشی شیائومی پوکوفون F1 در مقایسه با دیگر پرچمداران اندرویدی 2018 محسوب می‌شود. در حالی که به منظور خرید یکی از گوشی های مجهز به اسنپدراگون 845 باید بیش از 600 الی 700 دلار هزینه کنید، قیمت نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی پوکوفون اف 1 به ترتیب 420 دلار و 460 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بایدم کسب کنه. الان همه دارن هوآوی رو الکی گندش میکنن چون هنوز نمیدونن این گوشی چه گوشیه

  2. از قیافش بگذرم حرف نداره

  3. وااا چطور شده که از وان پلاسم بیشتر امتیاز گرفته