شیائومی پوکوفون F1

شیائومی پوکوفون F1 ارزان‌ترین گوشی دارای اسنپدراگون 845 خواهد شد

شیائومی پوکوفون F1 گوشی موبایل بعدی این شرکت چینی است. بر اساس اخبار، گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 (Xiaomi Pocophone F1) از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد، اما قیمت آن با دیگر گوشی های دارای این تراشه که همگی پرچمدار هستند متفاوت خواهد بود.

از مدت‌ها قبل می‌دانستیم شیائومی برای نیمه دوم سال جاری برنامه‌های زیادی داشته و تصمیم دارد چند گوشی هوشمند معرفی کند. ابتدا شیائومی می مکس 3 و در ادامه شیائومی می ای 2 و می ای 2 لایت معرفی شدند. پس اکنون نوبت به شیائومی پوکوفون F1 رسیده است. خوشبختانه درباره این گوشی به تازگی اطلاعات جدیدی به دستمان رسیده است.

چیپست قدرتمند شیائومی پوکوفون F1

گوشی شیائومی پوکوفون F1 دارای تراشه اسنپدراگون 845 خواهد بود، اما قیمت آن با دیگر محصولات قدرت گرفته از این تراشه کاملا متفاوت است. حافظه رم گوشی 6 گیگابایت بوده و بسته به حافظه داخلی، به دو نسخه تقسیم می‌شود. برای خرید نسخه دارای 64 گیگابایت ظرفیت داخلی باید 420 یورو و برای خرید نسخه مجهز به 128 گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی داخلی‌ می‌بایست 460 یورو پرداخت کنید.

شیائومی پوکوفون F1

به این ترتیب پوکوفون اف 1 تبدیل به ارزان‌ترین گوشی هوشمندی خواهد شد که به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 845 مجهز شده است. به عنوان یکی دیگر از مشخصه‌های فنی مهم شیائومی پوکوفون F1 باید به نمایشگر 6 اینچی دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. کلا شیائومی ارزونه

  2. الان 460 یورو میشه 4 میلیون خورده که / این الان ارزونه @@@

  3. بدون شک اسکی خیلی خفنی ا ز ایفون رفته

  4. بازم چین هم پیمانه از این بخرید

  5. بعد چقدر میشه دقیقا ؟؟؟

  6. چرا شیائومی انقد طراحیاش شبیه به سامسونگه