گلکسی واچ

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

یکی از کاربران ردیت ضمن انتشار اطلاعاتی در مورد گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch)، جزئیات بسته مخصوص “Value Pack” گلکسی نوت 9 را نیز فاش کرده است.

سامسونگ هدایای ویژه‌ای را برای اولین خریداران گلکسی نوت 9 در نظر گرفته است و ظاهرا علاقه‌مندان می‌توانند از میان هدفون‌های وایرلس AKG Y50 BT (به ارزش 299 دلار) و یا Fortnite V-Bucks (بسته پولی مخصوص بازی Fortnite) یکی را به دلخواه انتخاب کنند. علاوه بر این، دریافت هدفون و این بسته پولی با پرداخت 99 دلار امکان‌پذیر خواهد بود. این اطلاعات را یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با نام کاربری Wan997 منتشر کرده است. تصویر منتشر شده از جعبه گلکسی نوت 9 همراه با هدفون مذکور، پایه مخصوص خودرو، شارژر فندکی و یک کابل بلند، این ادعا را اثبات می‌کند.

گلکسی واچ

مطابق با اطلاعات منتشر شده، قلم هوشمند S Pen به عنوان شاتر دوربین گلکسی نوت 9 عمل خواهد کرد و کاربران با دو بار فشردن دکمه این قلم، می‌توانند بین دوربین‌های پشتی یا جلویی سوییچ کنند. با 40 ثانیه شارژ S Pen هم قلم برای 30 دقیقه در خدمت کاربران خواهد بود. این قلم هوشمند در چندین رنگ مختلف ارائه خواهد شد و رنگ آن، رنگ قسمت Screen Off Memo را تعیین خواهد کرد. هنوز قیمت S Pen اعلام نشده است.

صفحه نمایش پرچمدار آینده سامسونگ، کمی بزرگتر بوده و 6.4 اینچ اندازه دارد، اما ابعاد دستگاه تغییری نکرده است. سازندگان حالا قابلیت‌های هوش مصنوعی را هم برای دوربین گلکسی نوت 9 در نظر گرفته‌اند تا عملکرد آن با شناسایی صحنه‌های مختلف و بهینه‌سازی آنها، بهبود پیدا کند. گفته می‌شود هنگام عکاسی، در صورت وجود مشکلی همچون تار بودن، پیغامی نمایش داده خواهد شد تا تجربه‌ای شیرین‌تر از عکاسی برای کاربران رقم بخورد.

گلکسی واچ

در رابطه با Samsung DEX، گلکسی نوت 9 بدون داک و تنها با استفاده از کابل USB-C به HDMI می‌تواند وارد حالت دکس شود. زمان اجرای حالت دکس، کاربران می‌توانند از صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ برای یادداشت‌برداری هم استفاده کنند.

گلکسی واچ

بنا بر ادعای این منبع، سامسونگ گلکسی واچ (که پیش‌تر انتظار می‌رفت با نام گلکسی گیر اس 4 عرضه شود) در دو اندازه 42 و 46 میلی‌متری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای مقایسه، ساعت هوشمند اپل در اندازه‌های کوچکتر 38 و 42 میلی‌متری به فروش می‌رسد. ظاهرا مدل 46 میلی‌متری ساعت هوشمند جدید سامسونگ با یک بار شارژ، 7 روز در خدمت کاربران بوده و اندازه‌ای تقریبا یکسان با Gear Sport خواهد داشت.

گلکسی واچ با رنگ جدید رز گلد تولید می‌شود و 40 حالت پیش‌فرض ورزشی (10 حالت بیشتر از گیر اس 3) برای آن در نظر گرفته شده است. در نهایت، این گجت پوشیدنی فاقد فناوری های انتقال امن مغناطیسی بوده و در عوض، برای پرداخت‌های Samsung Pay از NFC استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه بسته بندی شکیل و تحریک کننده ای هم داره

  2. چه مختصر و مفید .۴۰ ثانیه در ازای نیم ساعت کارکرد
    خیلی خوبه