نسخه 8 گیگابایتی هواوی آنر ویو 10

نسخه 8 گیگابایتی هواوی آنر ویو 10 به زودی معرفی می‌شود

نسخه 8 گیگابایتی هواوی آنر ویو 10 به زودی معرفی خواهد شد. گوشی هواوی آنر ویو 10 بسته به نسخه خریداری شده، دارای 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت حافظه رم است، اما نسخه 8 گیگابایتی آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

هواوی آنر ویو 10 حدود هشت ماه پیش به عنوان نسخه جهانی فبلت آنر وی 10 عرضه شد. این گوشی نسخه‌ای ارزان قیمت از پرچمداران خانواده میت 10 تلقی شده و به یک نمایشگر 5.99 اینچی از نوع FullView و دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. در ابتدا، تنها دو نسخه 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی از این پرچمدار اقتصادی در دسترس بود، اما در روز بیست و سوم مرداد، نسخه 8 گیگابایتی هواوی آنر ویو 10 نیز عرضه خواهد شد.

نسخه 8 گیگابایتی هواوی آنر ویو 10

آنر ویو 10 همانند سایر پرچمداران اخیر هواوی مجهز به تراشه کایرین 970 بوده و جزو محصولاتی است که زودتر از سایر مدل‌ها، آپدیت GPU Turbo را دریافت خواهد کرد.

سیستم عامل گوشی به صورت پیش‌فرض EMUI 8.0 مبتنی بر اندروید 8.0 اوریو بوده و کل سخت افزار از یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. به لطف پشتیبانی آن از تکنولوژی شارژ سریع Super Charge، در تست‌های عملی قادر بودیم طی نیم ساعت، گوشی را از صفر تا پنجاه درصد شارژ کنیم.

سه شنبه هفته آتی، نسخه 8 گیگابایتی هواوی آنر ویو 10 در فروشگاه‌های JD.com ،Tmall ،Suning و Vmall قابل خرید خواهد بود. هنوز قیمت نسخه جدید مشخص نشده است. انتظار داریم بعد از فروش گوشی در بازارهای کشور چین، نوبت به عرضه آن به سراسر دنیا برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اخر ما نهمیدیم این مال هواویه یا یهخ شرکت جداس

  2. چرا واسه پی بیت از این ریختو پاش ها نمیکنه

  3. با معرفی امشب نوت ۹ دیگ کسی سمت هوآوی نخواهد رفت