شرکت خودروسازی دایملر

شرکت خودروسازی دایملر آلمان بازار ایران را ترک می‌کند

شرکت خودروسازی دایملر آلمان (Daimler) اعلام کرد به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بازار کشورمان را ترک و برنامه توسعه فعالیت‌هایش در زمینه ساخت خودرو و کامیون در ایران را متوقف می‌کند.

به دنبال آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شرکت خودروسازی دایملر آلمان اعلام کرد دیگر به برنامه توسعه فعالیت‌های خود در ایران ادامه نمی‌دهد و بازار کشورمان را ترک می‌کند. پیش از این، خبرهای زیادی در مورد تصمیم برخی شرکت‌های خارجی از جمله پژو سیتروئن، مزدا، هیوندای و رنو برای خروج از بازار ایران به دلیل تحریم شنیده بودیم و حالا نوبت به شرکت آلمانی دایملر رسید.

شرکت خودروسازی دایملر

دایملر در زمینه ساخت اتومبیل و کامیون فعالیت می‌کند. این شرکت چند ملیتی در سال 2016 میلادی با امضای قراردادی با ایران خودرو وارد سرمایه‌گذاری مشترک با ایرانی‌ها شد تا کامیون‌های مرسدس بنز در ایران تولید و توزیع شود. همچنین این شرکت قصد داشت یک دفتر نمایندگی در تهران باز کند که حالا این امر منتفی شده است.

بیانیه شرکت خودروسازی دایملر برای ترک ایران

شرکت دایملر آلمان به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است با توجه به تحریم‌های اعمال شده، فعالیت‌های محدودی که هم‌اکنون در ایران دارد را متوقف می‌کند. این شرکت همچنین تاکید کرد با وجود پایان دادن به فعالیت‌های خود در ایران، به ارزیابی شرایط سیاسی این کشور ادامه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ای بابا همه که رفتن

  2. رسما چیزی واسمون نمونده دیگه

  3. قشنگ یکی یکی درن میرن ها😂😂 ای بدبختی چرا اینجری داره میشه