مشخصات فنی گلکسی نوت 9

مقایسه مشخصات فنی گلکسی نوت 9 با گلکسی اس 9 پلاس

در این مقایسه، مشخصات فنی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را در کنار پرچمدار قبلی سامسونگ برای سال 2019 یعنی گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) بررسی خواهیم کرد.

گلکسی نوت ۹ جدیدترین پرچمدار سامسونگ با صفحه نمایش بدون حاشیه Infinity است که شباهت‌های فراوان آن با سری Galaxy S، موجب انتقاد کارشناسان از این شرکت کره‌ای شده است. در شرایطی که بسیاری از کاربران در مورد تشابه بیش از حد این محصولات صحبت می‌کنند، نسل جدید Galaxy Note از راه رسیده تا با باتری قوی‌تر، نمایشگر بزرگتر، امکانات بیشتر و دوربین بهتر، همگان را غافلگیر کند.

از آنجایی که هر دوی این محصولات در سال 2019 معرفی شده‌اند، هم‌چنان بسیاری از ویژگی‌های آنها با یکدیگر یکسان است. تصور می‌کنید سامسونگ با اعمال تغییرات جزئی در سخت افزار و اضافه کردن امکانات نرم افزاری، فروش پایین گلکسی اس 9 پلاس را جبران خواهد کرد یا باید منتظر ادغام این پرچمداران برای سال 2019 باشیم؟

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 و گلکسی +S9

مشخصات فنی گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کپی اس ۹ پلاس فقط یه مقدار باطری و قلم بخدا اشتباهه اگر سری اس داشته باشی بری نوت بگیری یا برعکس چون این دو محصول یکی هستش.شرکت سامسونگ هم شده خودروسازی ایران پراید ۱۳۱،۱۳۲،۱۳۳،۱۳۴،تا………پراید خدا داند

  2. خیلی سر تر از اس 9 بود

    • تقریبا اگر دقت کنید میبینید که با اس۹ پلاس زیاد فاصله نداره بجز در قلم و چند مورد نچندان خیلی خاص و عجیب.همونه انقلابی رخ نداده که فاصله زیاد باشه بین اس۹ پلاس و نوت ۹
      مقایسه ها شاهد این جریان هستن