حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 9

حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 9 نیازی به دکس داک ندارد

از حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) می‌توان بدون استفاده از دکس داک بهره برد. این در حالی است که پیشتر به منظور اتصال پرچمداران سامسونگ به نمایشگرهای بزرگتر می‌بایست با پرداخت هزینه، یک داک جداگانه خریداره کرده و آن را همه جا همراه خود می‌بردیم.

سامسونگ همراه با معرفی گلکسی اس 8 تلاش کرد گوشی های پرچمدارش را تبدیل به سیستم‌های دسکتاپ قابل حمل کند، به همین دلیل به کاربران اجازه داد از طریق دکس داک، گوشی را به نمایشگرهای بزرگتر متصل کنند. خوشبختانه حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 9 دیگر نیازی به این داک ندارد.

ویژگی‌های حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 9

مزیت این حالت، نمایش رابط کاربری به شیوه‌ای بهینه برای صفحه نمایش‌های بزرگتر بود، اما مشکل اینجاست که کاربر برای در اختیار داشتن حالت دسکتاپ همواره می‌بایست داک مخصوصی را همراهش حمل می‌کرد. در سامسونگ گلکسی نوت 9 این مشکل برطرف شده است، به طوری که فقط نیاز دارید یک کابل اچ دی ام آی همراه داشته باشید. کافی است یک مبدل یو اس بی C به اچ دی ام آی خریده و گوشی را بدون نیاز به داک، به صورت مستقیم به نمایشگرهای جانبی متصل کنید.

تفاوت اصلی حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 9 با حالت مشابه داخل پرچمداران اخیر شرکت، امکان استفاده از آن به عنوان نمایشگر ثانویه است. به عبارت دیگر، اکنون بعد از اتصال دستگاه به نمایشگر جانبی، امکان استفاده از گوشی به صورت عادی همچنان وجود دارد. کاربر قادر خواهد بود از طریق باز کردن یک اپلیکیشن، صفحه نمایشی 6.4 اینچی گوشی را تبدیل به یک ترک پد کند. در صورت نیاز به اتصال کیبورد و یا ماوس جانبی، می‌توان آن‌ها را از طریق بلوتوث به گوشی وصل کرد. امکان اتصال هر دوی آن‌ها به صورت همزمان وجود دارد!

حالت دسکتاپ جدید با تبلت گلکسی تب اس 4 نیز کار می‌کند، به همین دلیل با خرید این تبلت نیز خواهید توانست از مزیت‌های نسخه جدید DeX استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واقعا این چ کاربردی داره اخه همش کلاه برداریه

  2. بابا حالم از سامسونگ دیگه بهم میخوره

  3. خو الان این ویژگی داشته باشه نداشته باشه به چه درد ما میخوره ما که استفاده نمیکنیم خارجیا استفاده میکنن ما هم باید حرص بخوریم.. والا من نوت ۸ .۳ ماه پیش گرفتم ۳.۵۰۰ الان از ۷.۴۰۰ هست تا ۸.۴۰۰ چی بگم اخه…

  4. قویترین کامپیوترها هم در مقابل این سوپر اسمارت فون سر تعظیم فرود آوردن

  5. با بلوتوث وصل میشه دیگ چه کاریه

  6. دقتی خوبه که دیگ همونHDMI هم لازم نباشه داشته باشیم همراهش