گوشی نوکیا 9

گوشی نوکیا 9 به عنوان مورد انتظارترین موبایل، هفته آینده معرفی می‌شود

نوکیا در توییتی جدید از معرفی «یکی از مورد انتظارترین موبایل ها» در تاریخ 21 آگوست خبر داد. تصور می‌کنید گوشی نوکیا 9 می‌تواند به عنوان پرچمدار آینده فنلاندی‌ها معرفی شود؟

از دیرباز، وب‌سایت‌های مختلف مشغول گمانه‌زنی در مورد نوکیا 9 و افشای مشخصات فنی این تلفن هوشمند هستند و حتی تصور می‌شد به جای نوکیا 8 سیروکو، اچ ام دی گلوبال نوکیا 9 را پیش روی کاربران قرار دهد. اما حالا مدیران می‌گویند در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد)، یکی از مورد انتظارترین موبایل ها معرفی می‌شود.

در مورد نام این گوشی نمی‌توان با قاطعیت اظهار نظر کرد، ولی با احتمالی بالا می‌توان گفت تراشه اسنپدراگون 845 قدرت‌بخش آن خواهد بود. حتی برخی منابع از احتمال به‌کارگیری صفحه نمایشی اولد در این گوشی خبر داده‌اند که اگر صحت داشته باشد، نه‌تنها کیفیت آن به گوشی هایی همچون گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس نزدیک خواهد شد، بلکه باید شاهد افزایش برچسب قیمت آن نیز باشیم.

احتمال تجهیز گوشی نوکیا 9 به اسکنر زیر صفحه

یکی دیگر از ویژگی‌های دوست‌داشتنی در مورد این گوشی، احتمال بهره‌گیری از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه است. شاید همین حالا هم بتوان این فناوری را در برخی از محصولات موجود در بازار پیدا کرد، اما نوکیا می‌تواند شرکتی باشد که آن را فراگیر می‌کند.

یک فاکتور بزرگ برای موفقیت دستگاه، دوربین است. زمانی که کاربران برای یک موبایل پریمیوم هزینه می‌کنند، می‌خواهند از بهترین امکانات موجود برخوردار شوند. به همین جهت، ما نیز منتظریم تا ببینیم نوکیا چه چیزی را ارائه خواهد کرد. امروزه دوربین دوگانه به ترکیبی مرسوم میان اسمارت فون ها تبدیل شده است، اما آیا مهندسان از دوربین در بخش پشتی استفاده خواهند کرد؟

همانند دیگر محصولات HMD، گوشی نوکیا 9 از اندروید خام بهره خواهد برد و با توجه به زمان عرضه، می‌توان تجهیز آن به اندروید 9 پای را پیش‌بینی کرد. اگر مهندسان کار خود را به درستی انجام داده باشند، این گوشی می‌تواند رقیبی جدی برای سایر محصولات موجود باشد.

گوشی نوکیا 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من از نوکیا هیچ انتظاری ندارم

  2. همه چی معرفی شده غیر این ببینم
    چیکار میکنه نوکیا