اینترنت داخلی

ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی تا 5 برابر افزایش پیدا می‌کند

عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی کشور تا 5 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. وی همچنین از بهره‌برداری پروژه‌های مهم زیرساخت‌های ارتباطی در آینده نزدیک خبر داد.

صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از توسعه و افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی کشور (شبکه IP) تا 5 برابر ظرفیت فعلی خبر داد. عباسی شاهکوه در مورد پایداری شبکه زیرساخت ارتباطی کشور و ارائه خدمات به اپراتورهای ارتباطی گفت موضوع توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور در دست پیگیری است و در هفته دولت نیز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این بخش به بهره‌برداری خواهد رسید. در این پروژه تلاش می‌شود ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی یا شبکه IP داخلی ارتقا پیدا کرده و ارائه سرویس و محتوا بر بستر شبکه داخلی کشور توسعه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه افزود همزمان با هفته دولت در اوایل شهریورماه، پروژه توسعه شبکه داخلی به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه، ظرفیت دسترسی اپراتورها به زیرساخت‌های ارتباطی را ارتقا می‌بخشد. وی پیش‌بینی کرد با توسعه شبکه IP داخلی، ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی کشور به چهار یا پنج برابر ظرفیت فعلی افزایش پیدا کند.

ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی در سال‌های گذشته

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظرفیت شبکه IP داخلی تا پایان سال 1396 حدود 6 هزار و 968 گیگابیت بر ثانیه برآورده شده بود. در جدول زیر می‌توانید ظرفیت پهنای باند شبکه IP داخلی را از سال 88 تا 96 مقایسه کنید.

اینترنت داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا متاسفم برا این تصمیم گیری های نا آگاهانه مسولین کشورمون

  2. تلگرام طلایی رو فک کنم در بر بگیره ولی

  3. داخلی به چ دردمون میخوره دوتا سایت دانشگاه مگه بیشتر هست

  4. همینشم درسته اصلا باید اینترنت خارجی حذق شه

  5. داخلی همونه که شامل حال ما نمیشه؟