گوشی آنر 8 ایکس

گوشی آنر 8 ایکس به دوربین لبخند زد

تصاویر جدید گوشی آنر 8 ایکس (Huawei Honor 8X) در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر، طراحی آنر ۸ ایکس را به خوبی مشخص می‌کنند.

در کنار پرچمداران اقتصادی و محصولات خانواده Mate 20 که به زودی معرفی خواهند شد، هواوی مشغول توسعه یک موبایل دیگر با نام آنر 8X بوده و در آینده نزدیک این تلفن هوشمند را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد. طی چند روز اخیر، برخی از مشخصات این اسمارت فون در اختیارمان قرار گرفته بود و حالا تصاویر گوشی آنر 8 ایکس منتشر شده است. این عکس‌ها علی‌رغم نمایش طراحی بخش جلویی، اطلاعات چندانی را در مورد قاب پشتی فاش نمی‌کنند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد ما با دستگاهی بسیار بزرگ رو به رو هستیم؛ به گونه‌ای که برای کار کردن با آن باید از هر دو دست استفاده کرد.

همان‌طور که در تصاویر قبلی نیز دیده بودیم، طراحی بریدگی بالای صفحه در حال تغییر بوده و ظاهرا همانند اوپو F9 و میت 20، در آنر 8 ایکس نیز بریدگی اندازه‌ای کوچک داشته و همانند یک قطره آب است. در حاشیه پایینی خبری از کلید هوم نیست و در عوض، این سنسور پایین‌تر از دوربین دوگانه پشتی قرار گرفته است. عکسی که قاب پشتی گوشی را نشان می‌دهد، کیفیت پایینی بسیار پایینی دارد، ولی احتمالا سنسورهای دوربین و اثر انگشت با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند.

مطابق با اطلاعاتی که چند روز پیش از طریق آژانس چینی تنا منتشر شد، Honor 8X با صفحه نمایش 7.12 اینچی، باتری بزرگ 4900 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 636 یا 660 عرضه می‌شود. این گوشی با 210 گرم وزن، 177.57 میلی‌متر ارتفاع خواهد داشت.

تصاویر جدید گوشی آنر 8 ایکس