عکس های جدید هواوی میت 20 لایت

عکس های جدید هواوی میت 20 لایت ابعاد این گوشی را مشخص می‌کنند

عکس های جدید هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) از طریق یکی از وب‌سایت‌های هلندی منتشر شد. این رندهار علاوه بر نمایش طراحی گوشی، ابعاد میت ۲۰ لایت را هم مشخص می‌کنند.

میت 20 لایت نسخه مقرون به صرفه پرچمداران آینده هواوی است که احتمال دارد طی چند روز آینده با نام مایمانگ 7 در چین معرفی شود. تا به امروز بسیاری از رندرهای رسمی و مشخصات فنی مربوط به این اسمارت فون لو رفته است و ما تقریبا با تمام ویژگی‌های آن آشنا هستیم. حالا نیز یکی از وب‌سایت‌های هلندی با انتشار دو رندر جدید، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

تصاویر پیش رو با اطلاعات قبلی هم‌خوانی کامل داشته و در آن باز هم می‌توان نمایشگر کم‌حاشیه ناچ، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت را مشاهده کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد نسل جدید با صفحه نمایش 6.3 اینچی و ابعاد 158.3 در 75.3 در 7.6 میلی‌متر تولید خواهد شد. این در حالی‌ست که میت 10 لایت با ابعاد 156.2 در 75.2 در 7.5 میلی‌متر و یک صفحه نمایش 5.9 اینچی تولید شده بود. در این صورت می‌توان گفت سازندگان با استفاده از قابی تقریبا هم‌اندازه با قبل، حاشیه‌های صفحه را تا حد قابل توجهی کاهش داده‌اند.

انتظار می‌رود میت 20 لایت با چهار دوربین، تراشه کایرین 710 و باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد.

عکس های جدید هواوی میت 20 لایت