مک بوک ایر 2018 اپل

هرآنچه از مک بوک ایر 2018 اپل (MacBook Air 2018) می‌دانیم

بلومبرگ گزارش داده است که مک بوک ایر 2018 اپل (MacBook Air 2018) امسال معرفی می‌شود. در مقاله زیر به بررسی هرآنچه از مک بوک ایر ۲۰۱۸ اپل می‌دانیم خواهیم پرداخت.

به نقل از گزارش جدیدی که توسط بلومبرگ به انتشار رسیده، اپل قصد دارد یک مک بوک جدید با طراحی متفاوت را در اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. اینکه اپل نام مک بوک جدیدش را چه چیزی می‌نامد مشخص نیست و بلومبرگ گزارش داده بود که می‌تواند آن مک بوک ایر یا مک بوک ساده نام داشته باشد، اما حالا ما می‌توانیم با قاطعیت بیشتری آن را مک بوک ایر 2018 صدا کنیم.

مک بوک ایر سالهاست که به روزرسانی های داخلی را دریافت کرده است، اما مشتریان دقیقا همان محصولی را می‌بینند که در سال 2011 نیز دیده بودند. با این حال آن با 1000 دلار می‌تواند یکی از مقرون به صرفه‌ترین سیستم های مکی باشد که شما می‌توانید آن را خریداری کنید. اما همه چیز به زودی تغییر می‌کند. در زیر قصد داریم به بررسی هرآنچه از مک بوک ایر 2018 اپل که قرار است امسال معرفی شود، بپردازیم.

مک بوک ایر 2018 اپل

◄ انتظار یک نمایشگر 13 اینچی، نظیر مک بوک ایر فعلی

اپل در سال 2016 یک مک بوک ایر 11 اینچی را نیز عرضه کرده بود.

◄ مک بوک ایر جدید از یک نمایشگر رتیا با وضوح بیشتر بهره‌مند است، اما مشخص نیست آیا مشابه نمایشگر سوپر رتینا آیفون ایکس خواهد بود یا خیر!

مک بوک ایر فعلی تنها لپ تاپ اپل بوده که به یک نمایشگر رتینا مجهز نشده است.

◄ بلومبرگ گزارش داده است که مک بوک ایر 2018 از حاشیه‌های باریک‌تر در اطراف نمایشگرش بهره‌مند است

شما احتمالا باید انتظار داشته باشید چیزی شبیه به میت بوک ایکس پرو هواوی یا دیگر لپ تاپ های دارای حاشیه کم نمایشگر را ملاقات کنید.

◄ مشخص نیست اپل دقیقا چه نامی را برای این لپ تاپ انتخاب خواهد کرد

آن می‌تواند مک بوک ایر نامیده شود که یک نسل جدید برای مدل 13 اینچی هزار دلاری کنونی خواهد بود. یا آنکه می‌تواند یک نسل جدید برای مک بوک 12 اینچی باشد که در سال 2015 عرضه شد و با قیمت 1299 دلار به فروش می‌رسد. بلومبرگ گفته است که آغاز قیمت مک بوک 12 اینچی برخی از مصرف کنندگان را نادیده می‌گیرد؛ پس می‌توان انتظار داشت این لپ تاپ از خانواده مک بوک ایر و با قیمتی مشابه با نسل‌های گذشته آن باشد.

◄ یک مراسم رونمایی تا پیش از پایان سال جاری، احتمالا در ماه اکتبر (مهر/آبان ماه) برگزار خواهد شد. در سالیان اخیر که اپل مک بوک های جدیدش را در پاییز معرفی می‌کرد، معمولا زمان دقیق آن در ماه اکتبر بود.

گزارش شده است که اپل می‌خواهد همزمان با یک لپ تاپ جدید، از یک مینی کامپیوتر جدید به نام مک مینی نیز پرده برداری کند.