گوشی Pixel 3 XL

فروش گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در بازار سیاه پیش از رونمایی رسمی!

یکی از کاربران اوکراینی از طریق پیام‌رسان تلگرام در حال فروش گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) با قیمتی بسیار بالا در بازار سیاه است. ظاهرا این‌بار خبری از اشتباه کارمندان نیست و موبایل های گوگل سرقت شده‌اند!

امروز مجموعه‌ای کامل از تصاویر باکیفیت از پرچمدار آینده گوگل به شکلی غافلگیرکننده در فضای مجازی پخش شد. اما حالا وب‌سایت 9to5Google در گزارشی تازه، منبع این تصاویر را مشخص کرده و ادعا می‌کند یک کاربر تلگرامی اوکراینی در حال فروش نسخه پیش‌تولید پیکسل 3 ایکس ال (احتمالا سرقت‌شده) است.

ظاهرا این فرد که “Luchkov” دارد، یک وب‌لاگ‌نویس مرتبط با نهادی به نام “Wyslacom Media” بوده و در افشای تصاویر موبایل جدید گوگل دخالت داشته است. بعد از انتشار تصاویر، حالا این فرد هرکدام از گوشی هایی که در دست دارد را در ازای 2 هزار دلار به فروش می‌رساند. نکته جالب، اشاره فروشنده به تعداد محدود دستگاه و عرضه در انگلستان است. در حالی که احتمالا برخی چنین ادعایی را راهی ساده‌لوحانه برای فریب افکار تلقی کنند، یکی از کاربران یوتیوب در ویدیویی جدید از تجربه خرید این گوشی و گفتگوی خود با فروشنده سخن گفته است.

گوشی Pixel 3 XL

9to5Google با اطمینان می‌گوید که این فروشنده در حالت دریافت و فروش نسخه‌های پیش‌تولید گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال بوده و استنباط می‌کند که تصاویر قبلی نیز توسط یکی از خریداران این گوشی ها منتشر شده بودند.

به هر صورت، خرید این تلفن های هوشمند به کاربران پیشنهاد نمی‌شود. گوگل دقیقا می‌داند که کدام دستگاه‌ها عرضه (یا حتی سرقت) شده‌اند و می‌تواند آنها را از راه دور غیر فعال کند. نیازی به گفتن نیست، اما ردیابی گوشی از روی شماره سریال نیز ممکن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خودشونم به خودشون رحم نمیکنن انقدر میدزدن

  2. یک کابر تلگرامی😂😂چرا همه چی فر میخوره برمیگرده تو تلگرام

  3. این بازار سیاهم همش الکی پلکیه ما که یبار خاستیم ازش سونس برداریم ۱۰ جور کلاه سرمون رف