شارژر وایرلس هواوی

شارژر وایرلس هواوی با سرعت شارژ بسیار بالا رونمایی می‌شود

تصویر و اطلاعات تازه‌ای از شارژر وایرلس هواوی در فضای مجازی پخش شد. ظاهرا این وسیله که همراه با گوشی های سری Mate 20 معرفی می‌شود، سریع‌ترین شارژر بی سیم دنیا خواهد بود.

هواوی احتمالا در کنار گوشی های سری میت 20، سریع‌ترین شارژر بی سیم دنیا را معرفی خواهد کرد. به تازگی تصویری از بیس شارژر وایرلس هواوی در فضای مجازی منتشر شده است که علاوه بر نمایش طراحی این وسیله جدید، جزئیات کلیدی آن همچون حداکثر توان خروجی را نیز مشخص می‌کند.

مطابق با تصویری که از طریق شبکه اجتماعی ویبو به بیرون درز کرده است، شارژر وایرلس هواوی با شماره مدل LZ80 و پشتیبانی از استاندارد Qi ارائه خواهد شد. هرچند، مهم‌ترین خبر در مورد این گجت جدید، توانایی آن در شارژ 20 وات گوشی ها است. این در حالی‌ست که شارژر وایرلس سامسونگ یعنی Samsung Wireless Charger Duo، این کار را با حداکثر خروجی 7.5 وات انجام می‌دهد.

در حال حاضر برخی از شارژرهای بی سیم شخص ثالث با توان 15 وات عرضه می‌شوند؛ ولی حتی با خریدن این شارژرها نیز گوشی شما باید از شارژ بی سیم 15 وات پشتیبانی کند. تا به امروز هیچ موبایلی با پشتیبانی از شارژ بی سیم بالاتر از 10 وات معرفی نشده است و گوشی های گلکسی اس 9 نیز با حداکثر خروجی 9 وات شراژ می‌شوند، در حالی که این میزان برای آیفون ایکس برابر 7.5 وات است. با این تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا میت 20 و میت 20 پرو نیز از شارژ وایرلس 20 وات پشتیبانی خواهند کرد یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دمش گرم ایول داره

  2. حالا با چه قیمتی قراره ب فروش برسه

  3. بالاخره هواوی هم از این شارژر وایرلس ها زد
    ولی از حق نگذریم ایده اولیش مال سامسونگ بود