بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف

بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف اطلاعات جالبی را فاش می‌کند

بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) در آستانه معرفی در نمایشگاه IFA 2018 منتشر شد. تایوانی‌ها امیدوارند با این محصول جدید، بیش از پیش در بازار گوشی های میان رده دیده شوند.

بنچمارک اچ تی سی یو ۱۲ لایف از طریق وب‌سایت “GeekBench” لو رفت. ظاهرا این تلفن هوشمند به 4 گیگابایت رم و اندروید 8.1 مجهز شده و برای نخستین بار در میان محصولات این شرکت، از تراشه اسنپدراگون 660 برای پردازش اطلاعات استفاده خواهد کرد. این در حالی‌ست که پیش‌تر گرفته می‌شد سازندگان از تراشه اسنپدراگون 636 استفاده می‌کنند. اگرچه اطلاعات لو رفته فاقد جزئیات مربوط به حافظه داخلی هستند، اما سازندگان از حافظه 64 گیگابایتی استفاده خواهند کرد.

دستگاه پیش رو را می‌توان نسخه “Lite” از گوشی +U12 در نظر گرفت. با توجه به تصاویری که پیش‌تر از این گوشی منتشر شده بود، می‌توان گفت سازندگان از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 استفاده خواهند کرد. هرچند، قاب پشتی تفاوت بسیاری با پرچمدار این شرکت خواهد داشت چرا که احتمالا از سیستم دوربین دوگانه 16 + 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. گوشی جدید اچ تی سی قرار است در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شود.

بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف

بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگ الان تا هواوی مونده کسی سمت اچ تی سی نمیره

  2. دیگ۱۳ ما پیکسل برا دو بین چیزی نیست