ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2

ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2 با ظاهری جذاب رونمایی شد

ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2 (Skagen Falster 2) در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شد. ساعت جدید فالستر ۲ با نمایشگر کم‌مصرف و Wear OS توسعه پیدا کرده است.

شرکت دانمارکی اسکاگن، زیرمجموعه کمپانی مشهور Fossil است و از همین رو، در محصول جدید آن می‌توان برخی از ویژگی‌های ردیاب سلامتی موجود در Fossil Q را پیدا کرد. این ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از پلتفرم گوگل فیت و همین‌طور بهره‌گیری از سنسور ضربان قلب می‌شوند. به این موارد باید کاور محافظ شنا و یک بند فلزی آهنربایی و زیبا را نیز اضافه کرد.

ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2 به GPS مجهز شده و به لطف NFC، از گوگل پلی پشتیبانی می‌کند. در این صورت کاربران می‌توانند پرداخت‌های خود را به کمک ساعت و بدون نیاز به خارج گوشی از جیب، انجام دهند. سازندگان دو کلید اضافی را در بخش‌های کناری در نظر گرفته‌اند که می‌توان آنها را برای انجام سریع‌تر کارها یا اجرای اپلیکیشن های مورد نظر، سفارشی کرد.

ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2

نسل اول ساعت هوشمند اسکاگن در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده بود و با ظاهر جذاب خود، توجه همگان را به خود جلب کرد. حالا فسیل با اضافه کردن ویژگی‌های نسل چهارم از ساعت های Fossil Q به فالستر 2 در تلاش است تا جذابیت این گجت پوشیدنی را دوچندان کند. متاسفانه مثل ساعت های فسیل، فالستر 2 از Snapdragon Wear 2100 قدرت می‌گیرد؛ تراشه‌ای که حالا دو سال از عمر آن گذشته است.

فروش ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2 از 12 سپتامبر (21 شهریور) با قیمت 275 دلار آغاز خواهد شد.

ساعت هوشمند اسکاگن فالستر 2