اندروید 9 پای

آزمایش نسخه بتای اندروید 9 پای از فردا برای 9 گوشی هواوی آغاز می‌شود

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده در فضای اینترنت، شرکت هواوی برنامه ویژه‌ای برای رساندن اندروید 9 پای (Android 9.0 Pie) به محصولات جدیدش دارد.

شرکت گوگل اوایل ماه جاری از سیستم عامل جدید خود با نام اندروید 9 پای برای گوشی های پیکسل، پیکسل دو و گوشی Essential رونمایی کرد. تلاش شرکت‌های تولیدکننده مختلف نیز از همان زمان جهت آماده‌سازی اندروید 9 برای محصولات خود شروع شد. گفته می‌شود شرکت هواوی آزمایشات خود برای رساندن این نسخه به گوشی پی 20، میت 10 پرو، آنر 10 و آنر وی 10 را آغاز کرده است و این موضوع در رویداد IFA 2018 علنی خواهد شد؛ احتمالا اندروید 9 پای همراه با رابط کاربری جدید هواوی با نام EMUI 9.0 عرضه می‌شود.

اندروید 9 پای

نسخه آزمایشی از سیستم عامل جدید شرکت گوگل با پسوند Pie، به گفته برخی منابع، برای 9 مدل از گوشی‌ های شرکت هواوی آماده می‌شود. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی های مذکور عبارتند از: میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین، میت آر اس پورش دیزاین، پی 20، پی 20 پرو، آنر 10، آنر وی 10 و آنر پلی. در مورد سایر گوشی های این شرکت و پروژه اندروید 9 پای برای آنان هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

اندروید 9 شرکت گوگل با قابلیت‌های جدید و متفاوتی از راه رسیده است که یکی از آنها سیستم جدید ناوبری در رابط کاربری است. حالا در اندروید پای، جابه‌جایی بین منوها با جسچر‌های مختلف انجام می‌شود. علاوه بر این قابلیتی با نام Adaptive Battery، با استفاده از یادگیری ماشین، مدیریت انرژی را بهبود می‌دهد. از جمله دیگر قابلیت‌ها می‌توان به روشنایی صفحه هوشمند و تغییرات رابط کاربری و منوها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمش هواوی گرم بازم زودتر از همه