تور

5 تور جذاب برای سفری آرام در تابستان

همیشه تصمیم سفر به شهر‌های ساحلی هیجان‌انگیز است، امسال تابستان می‌توانید یکی از شهر‌های زیبای ساحلی زیرا برای اقامتی چند روزه انتخاب کنید.

تور دبی ؛ اقامتی دل‌انگیز در هتل‌های ساحلی

سفر با تور دبی در واقع وارد شدن در شهری با امکانات تحسین برانگیز است. سفر در تابستان به دبی یکی از ارزان ترین سفر‌ها به شمار می‌رود.

فصل تابستان دبی، مخصوص خرید است؛ فصل گشت و گذار در مرکز خرید‌های مجلل و بزرگ همچون امارات مال و دبی مال که معتبر‌ترین برند‌های جهانی را در خود جای داده‌اند که برای جذب توریست‌ها تخفیف‌های قابل توجهی دارند تا انجا که لازم دارید خرید سالیانه خود را انجام دهید.

بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره دبی تا میزان 50 درصد تخفیف دارند و با نرخ بسیار خوبی می‌توانید آنها را رزرو کنید و در کنار خانواده از امکانات رفاهی هتل بهره‌مند شوید.

انواع تورهای دبی را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان می‌بینید که با پروازهای ماهان، ایران‌ایر و ایر عربیا انجام می‌شود، تور‌ها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند و به راحتی از فرودگاه به هتل می‌رسید.

سواحل دبی یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح است؛ شنا کنید و آفتاب بگیرید. در بین تمام بازی‌های ساحلی از غواصی گرفته تا موج سواری را می‌توانید در ساحل این شهر انجام دهید.

با مترو دبی خیلی راحت می‌شود به همه جای شهر سر زد نقشه بسیار ساده‌ای دارد و می توانید هم مارینا را ببینید و هم به دیره بروید.

یک روز‌ کامل را برای بازی در پارک آبی وایلد وادی که در مجموعه هتل جمیرا ساخته شده خالی کنید اینجا مدرن‌ترین پارک آبی خاورمیانه است و برای هر سنی تفریحات ویژه آبی وجود دارد چند رستوران هم دارد که شما  هم غذاها و هم نوشیدنی‌های خوش‌مزه می‌خورید و هم با انواع سرسره‌های آبی بازی می‌کنید و حسابی خنک می‌شوید و آفتاب می‌گیرید.

اگر به اسکی علاقه دارید در همین فصل هم می‌شود اسکی روی برف‌های طبیعی را امتحان کرد؛ مرکز خرید امارات مال یک پیست اسکی مجهز را در اختیار دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه اسکی تابستانه و دیدن پنگوئن‌های زیبا به این پیست تشریف ببرید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید که برای گرفتن ویزای دبی اقدام کنند و پس از چند روز‌ کاری راهی مدرن‌ترین شهر گردشگری خاور‌میانه شوید.

تور

تور قبرس؛ اقامتی آرام در ساحل‌های اروپا

تور قبرس سفر به میان آب‌های مدیترانه است. این جزیره در دوران تاریخی خود در زمان اسکندر مقدونی جزئی از ایران نیز محسوب می‌شده که پس از آن جزئی از یونان و ترکیه و بعد هم جز مستعمره انگلیس شد. این جزیره برای شما یادآور شهر‌های یونانی و رم است.

آثار باستانی روم را در لارناکا می‌بینید و برگر‌های خوش‌مزه‌ای را در نیکوزیا می‌خورید. این جزیره دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای است و غذاهای خوش مزه‌ای با ترکیبی از دستور‌ غذاهای یونانی و ترکی دارد.

قبرس به دو بخش ترکی و یونانی تقسیم شده که طبعا بخش یونانی آن نیاز به ویزا دارد که کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر به راحتی برای گردشگران تور قبرس اروپایی ویزا دریافت می‌کنند و شما می‌توانید روز‌های خوشی را در لارناکا و لیماسول سپری کنید.

اگر اهل موزه‌گردی هستید موزه دیتزیمین در دروشیا را ببینید؛ موزه‌ای که شما را با آداب و فرهنگ و سنت‌های قبرس آشنا می‌کند. موزه‌ای قوم نگارانه که بازدیدش دیدگاه ‌تازه‌ای به شما می‌دهد.

با پرواز‌های قشم ایر و یا اطلس جت به قبرس پرواز می‌کنید، البته برای تور قبرس شمالی پرواز‌های اطلس جت در نظر گرفته شده است که تمامی این پروازها دارای ترنسفر‌های فرودگاهی نیز هستند.

این جزیره به علت این که بسیار برای گذراندن تعطیلات در اروپا معروف شده هتل‌های بسیار خوب با امکانات رفاهی فراوان دارد. اکثر هتل‌ها ساحلی و دارای خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته هستند. یک هتل زیبای ساحلی را در یکی از شهر‌های نیکوزیا، لارناکا و لیماسول انتخاب کنید و از ساحل‌گردی و اقامت در زیباترین جزیره مدیترانه لذت ببرید.

ساحل نیسی یکی از زیبا‌ترین ساحل‌های جزیره است که با ماسه‌های سفید و آب‌های زلال بسیار مناسب شنای بچه‌ها است.

با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر تماس بگیرید و سفر به قبرس را برنامه‌ریزی کنید.

تور

تور بدروم؛ مسافرت به آرام‌ترین ییلاق ساحلی

بدروم شهر زیبا و بکر ترکیه که با هتل‌های مجلل و زیبا بسیار پرطرفدار است. به دلیل سواحل زیبا و تور‌های قایق‌سواری بسیار معروف است. برای گرفتن تور‌های قایق سواری به ساحل پالمارینا بروید. اینجا نه تنها مرکز قایق رانان بلکه ساحل زیبایی است که یک مرکز خرید بزرگ و مدرن هم دارد انواع رستوران و مرکز بازی برای بچه‌ها نیز در این مرکز خرید فراهم است.

سواحل بدروم ماسه‌ای آرام و آفتابگیر با آب‌های تمیز که می‌شود ساعت‌ها شنا کرد و آفتاب گرفت. در رستوران‌ها و کافه‌هایش بهترین غذاهای دریایی را که تازه از دریای اژه صید شده را برای گردشگران سرو می‌کنند.

برای این سفر نیازی به ویزا ندارید. با یک هتل چهار و پنج ستاره ساحلی که دارای خدمات سرو رایگان غذا است سفرتان حسابی کامل می‌شود. هر روز از غذاها و نوشیدنی‌های مختلف هتل نوش جان می کنید و در ساحل زیبای هتل آفتاب می‌گیرید.

یکی از جذاب‌ترین مناطق اطراف بدروم بدون شک پاموکاله است؛ اینجا مکان منحصر به فردی در ترکیه است که بسیاری از چشمه‌های جذاب به همراه استخر‌های رسوبی جالبی دارد که به شکل طبیعی سفید و جذاب هستند.

سفر به بدروم با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر اجرا می‌شوند و گردشگران پس از فرود آمدن در فرودگاه بین‌المللی میلاس به همراه ترنسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر به هتل زیبای خود می‌رسند.

همین روز‌های باقی مانده از تابستان تصمیم به خرید تور بدروم بگیرید و یک غروب آفتاب زیبا را در قلعه بدروم همراه همسفر محبوبتان ببینید.

پایان رپورتاژ آگهی /.