خانواده هواوی پی 20

خانواده هواوی پی 20 با دو رنگ جدید در نمایشگاه IFA 2018 خودنمایی می‌کند

ظاهرا اعضای خانواده هواوی پی 20 (Huawei P20) دلتنگ صحنه شده‌اند و کمپانی چینی مراسم رونمایی دیگری را برای آن‌ها در برلین تدارک دیده است. این بار اما هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو در دو رنگ جدید ظاهر خواهند شد.

دو عضو خانواده هواوی پی 20 از اولین اسمارت فون هایی بودند که با پنل پشتی گرادیانی (ترکیبی از چند رنگ) معرفی شدند؛ ولی حالا بازار جهانی پر است از گوشی هایی که دارای چنین آپشنی هستند. این کپی‌برداری نه تنها در برخی محصولات درجه دو چینی از جمله الفون A4 پرو دیده می‌شود؛ بلکه کمپانی‌های مطرح‌تر نیز نوآوری هواوی را در محصولات خود پیاده‌سازی کردند که می‌توان به اوپو R15 و ویوو X21 اشاره کرد.

اما امروز در هنگام گشایش نمایشگاه IFA 2018 برلین، هواوی خبر از آن داد که روز جمعه (31 آگوست) در جریان کنفرانس خبری خود، از رنگ‌های جدید خانواده هواوی پی 20 پرده‌برداری خواهد کرد. البته کمپانی چینی نام این رنگ‌های تازه را فاش نکرد اما با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، سرنخی به علاقه‌مندان داد.

این پست شامل 4 عکس است که دوتای آن‌ها به رنگ‌های گرادیانی فعلی خانواده هواوی پی 20 ، یعنی شفقی (Aurora) و صورتی (Sakura Pink) اختصاص دارد و در دو عکس دیگر، صدف‌های دریایی و پروانه‌های آبی رنگ به نمایش درآمده‌اند. بنابراین می‌توان این‌طور فرض کرد که رنگ‌های تازه، صدفی و آبی خواهند بود.

اما فارغ از رنگ‌بندی پرچمداران فعلی هواوی، احتمالا این کمپانی در کنفرانس خبری خود محصول مهم‌تری نیز برای رونمایی خواهد داشت و آن چیزی نیست جز تراشه کایرین 980 که اولین چیپست با فناوری ساخت 7 نانومتری و قدرت‌بخش گوشی های رده بالای کمپانی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه