بهترین ویژگی های هواوی میت 10

با بهترین ویژگی های هواوی میت 10 آشنا شوید (گجت تی وی)

در آستانه معرفی پرچمداران جدید هواوی، قصد داریم بهترین ویژگی های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) را در یک ویدیوی اختصاصی بررسی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی های خانواده میت ۱۰ از بهترین محصولات تاریخ هواوی و همین‌طور برترین پرچمداران سال 2017 میلادی بودند که توجه همگان را به خود کردند. هواوی برای نخستین بار به شکلی عملی از هوش مصنوعی در گوشی های خود استفاده کرد و همین موضوع باعث شد تا سایر شرکت‌های فعال در این حوزه نیز با اضافه کردن این فناوری به محصولات خود، قابلیت‌هایی تازه و خلاقانه را ارائه دهند.

میت 10، پرچمدار ارزان‌تر چینی‌هاست که عمده تفاوت آن با نسخه پرو در نوع نمایشگر، حافظه داخلی، مقاومت در برابر آب و امکانات جانبی دیگر خلاصه می‌شود.

در این بخش از گجت تی وی که به صورت اختصاصی توسط گجت نیوز تهیه شده است، مروری بر 10 مورد از بهترین ویژگی های هواوی میت 10 خواهیم داشت. تصور می‌کنید گوشی های سری میت 20 هم می‌توانند به اندازه نسل قبلی موفق باشند؟

بهترین ویژگی های هواوی میت 10

جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

در جشنواره تابستان پر ستاره هواوی کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب، شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی‌های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی‌های مد نظر در این جشنواره شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

  • Huawei Y7 Prime 2018
  • Huawei Y5 Prime 2018
  • Huawei nova 3e
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Huawei Mate 10
  • Huawei Mate 10 lite

لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی‌های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده‌ها گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاور بانک، ترازو، خدمات VIP و … خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره تابستان پر ستاره هواوی می‌توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.huaweistars.com