نسخه سفید ایکس باکس وان ایکس

مایکروسافت نسخه سفید ایکس باکس وان ایکس را رسما معرفی کرد

مایکروسافت رسما از نسخه سفید ایکس باکس وان ایکس و کنترلر وایرلس آن پرده برداشت. کاربران در کنار Xbox One X سفید می‌توانند هدست جدید Turtle Beach Elite Pro 2 را نیز خریداری کنند.

برای نخستین بار، مایکروسافت کنسول ایکس باکس وان X و کنترلر وایرلس الیت را در رنگ سفید معرفی کرد. کاربران می‌توانند این کنسول جدید را در قالب بخشی از باندل Xbox One X Robot White Special Edition Fallout 76 خریداری کنند؛ باندلی که به همراه نسخه دانلودشده و کامل Fallout 76 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون پیش‌فروش این کنسول از طریق GameStop و Microsoft Store در آمریکا و سایر فروشگاه‌های شرکت‌کننده آغاز شده است. افرادی که می‌خواهند صاحب این باندل شوند، ناچار به پرداخت 500 دلار بوده و می‌توانند نسخه سفید ایکس باکس وان ایکس را از تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) دریافت کنند.

اگر می‌خواهید مدل سفید Xbox Wireless Elite Controller را سفارش دهید، می‌توانید آن را از طریق فروشگاه‌های مذکور پیش‌خرید کنید. این کنترلر 150 دلار قیمت داشته و عرضه آن از تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) آغاز می‌شود.

سرانجام، مایکروسافت نسخه جدید هدست Turtle Beach Elite Pro را هم معرفی کرده است. هدست Turtle Beach Elite Pro 2 و SumerAmp Pro Performance Gaming Audio System برای ایکس باکس وان، یک ترکیب صوتی کاملا قابل تنظیم هستند که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این هدست 249 دلار قیمت داشته و عرضه آن از تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) در آمریکا آغاز خواهد شد. شهروندان اروپایی نیز می‌توانند از تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) این محصول جدید را خریداری کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی نسخه سفیدرنگ کنترلر ایکس باکس الیت را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*